مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

110
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

48
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه فعالیت های بازاریابی زنان روستایی عضو صندوق کارآفرینی امید و شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی استان فارس

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 66

چکیده

 یکی از اصلی ترین زمینه های مشارکت زنان در جامعه روستایی ایجاد کسب وکارهای کوچک و ورود به کارآفرینی یا خوداشتغالی است. صندوق های اعتبارات خرد و صندوق کارآفرینی امید نقش به سزایی در تحقق این موضوع دارند. تحقیق حاضر با هدف بررسی فعالیت های بازاریابی زنان کارآفرین در شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی و کارآفرینی امید در استان فارس انجام شد. از روش پیمایش با نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شد. حجم نمونه 307 نفر برآورد شد و برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شد. به منظور مقایسه فعالیت های بازاریابی زنان کارآفرین در شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی و کارآفرینی امید از آزمون T-Test استفاده گردید. نتایج به دست آمده از مقایسه دو گروه نشان داد که زنان کارآفرین عضو شرکت های مادرتخصصی در آگاهی از روش های بازاریابی, آمیخته بازاریابی, استراتژی ها و عوامل محیطی دارای میانگین بالاتری نسبت به صندوق کارآفرینی امید هستند. همچنین, زنان عضو شرکت مادرتخصصی از نظر ویژگی های شخصیتی (توفیق طلبی, ریسک پذیری, خلاقیت و استقلال) وضعیت مطلوب تری نسبت به زنان در صندوق کارآفرینی امید دارند. در این راستا, به منظور بهبود فعالیت های بازاریابی زنان روستایی پیشنهادهایی ارایه گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کرمی، ام البنی، فاطمی، مهسا، رضائی مقدم، کوروش، و بادزبان، فاطمه. (1399). مقایسه فعالیت های بازاریابی زنان روستایی عضو صندوق کارآفرینی امید و شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی استان فارس. راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 7(14 )، 57-66. SID. https://sid.ir/paper/957078/fa

    Vancouver: کپی

    کرمی ام البنی، فاطمی مهسا، رضائی مقدم کوروش، بادزبان فاطمه. مقایسه فعالیت های بازاریابی زنان روستایی عضو صندوق کارآفرینی امید و شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی استان فارس. راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی[Internet]. 1399؛7(14 ):57-66. Available from: https://sid.ir/paper/957078/fa

    IEEE: کپی

    ام البنی کرمی، مهسا فاطمی، کوروش رضائی مقدم، و فاطمه بادزبان، “مقایسه فعالیت های بازاریابی زنان روستایی عضو صندوق کارآفرینی امید و شرکت مادرتخصصی حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی استان فارس،” راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، vol. 7، no. 14 ، pp. 57–66، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957078/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button