مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

194
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

472
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تخصیص ترافیک دینامیکی چندکلاسی با محدودیت های ظرفیت کمانی

صفحات

 صفحه شروع 29 | صفحه پایان 38

چکیده

 یکی از روش های مؤثر در افزایش کارایی شبکه های شهری, استفاده از سامانه های حمل ونقل هوشمند (ITS) برای تسهیل حرکت جریان ترافیک و کاهش تراکم در شبکه است. مسئله ی تخصیص ترافیک دینامیکی (DTA) جزء اصلی ساختارها و روش هایی است که برای اجرای سیاست های ITS به کار می روند. در این مقاله, یک مدل و الگوریتم بر پایه ی مسیر برای مسئله ی تخصیص ترافیک دینامیکی چندکلاسی با محدودیت های ظرفیت کمانی ارائه می شود, که قابلیت استفاده برای شبکه های بزرگ مقیاس را دارد. از مدل پیشنهادی برای تحلیل اثرات سیستم های پیشرفته ی اطلاعاتی مسافر (ATIS) بر روی پارامترهای عملکردی شبکه ی شهر تهران استفاده می شود. نتایج نشان می دهند که الگوریتم پیشنهادی به خوبی می تواند سیاست های مختلف ATIS را در شبکه ی شهر تهران ارزیابی کند. همچنین مشخص شد که تفاوت های چشمگیری بین نتایج در حالت ایستا و پویا وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جوانی، بابک، و بابازاده، عباس. (1400). تخصیص ترافیک دینامیکی چندکلاسی با محدودیت های ظرفیت کمانی. مهندسی عمران شریف (شریف ویژه مهندسی عمران)، 37-2(2/1 )، 29-38. SID. https://sid.ir/paper/961995/fa

    Vancouver: کپی

    جوانی بابک، بابازاده عباس. تخصیص ترافیک دینامیکی چندکلاسی با محدودیت های ظرفیت کمانی. مهندسی عمران شریف (شریف ویژه مهندسی عمران)[Internet]. 1400؛37-2(2/1 ):29-38. Available from: https://sid.ir/paper/961995/fa

    IEEE: کپی

    بابک جوانی، و عباس بابازاده، “تخصیص ترافیک دینامیکی چندکلاسی با محدودیت های ظرفیت کمانی،” مهندسی عمران شریف (شریف ویژه مهندسی عمران)، vol. 37-2، no. 2/1 ، pp. 29–38، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/961995/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button