مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

فیلم آموزشی فرآیند نوشتن مقاله مروری

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

جستجو در بین هـــزاران ساعت آمـــــوزش

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازاریابی، فروش و تولید محتوا، فرصت ها و مشاغل

ویدئوی آموزشی

زمان

اسفند

1405

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای مهندس محمدرضا آذین (کارشناس ارشد بازاریابی و رئیس آموزش فروش برند اسنوا و نویسنده کتاب مدل های درآمدی با رویکرد بازار ایران )

ثبت نام

 

  موبایل:
بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری است بر روی همه تلاش های بازاریابی آنلاین. شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر موتور جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده شان بهره می برند.

بازاریابی، فروش و تولید محتوا، فرصت‌ها و مشاغل

(این نشست در 1400/04/22 برگزار شده است)

 

بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری است بر روی همه تلاش های بازاریابی آنلاین.
شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر موتور جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده شان بهره می برند.
بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌ هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال شامل وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرند.
مشاغل و رشته‌ های بسیاری در حوزه بازاریابی شکل‌ گرفته که می‌ توان به تخصص‌های تدوین استراتژی دیجیتال، بازاریاب دیجیتال، هکر رشد، بازاریابان ویروسی، بازاریاب تأثیرگذار، فروشنده دیجیتال، اتوماسیون فروش، دیتا ماینینگ، تحقیقات بازار و ... اشاره کرد.
کارشناس حوزه شبکه‌ های اجتماعی، کارشناسان آشنا با ابزارهای تبلیغات دیجیتال، انواع تبلیغات در ابزارهای دیجیتال، تجارت الکترونیک، کپی رایترها، بلاگرها، پادکسترها، اینفلوننسر، داستانسراها، کارشناس هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، CEM ،CRM و ... می‌ توان اشاره کرد که باید در حوزه مشاغل به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 

جهت مشاهده و دانلود فایل ویدئو این نشست کلیک نمایید.
 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مدرس

آقای مهندس محمدرضا آذین (کارشناس ارشد بازاریابی و رئیس آموزش فروش برند اسنوا و نویسنده کتاب مدل های درآمدی با رویکرد بازار ایران )

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل به شماره 09217023642 از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام ارسال فرمایید

بازگشت به بالا
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

محتوای مرتبط

ویدئوی آموزشی

مباحث پیشرفته یادگیری عمیق؛ شبکه های توجه گرافی (Graph Attention Networks)

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button