در این کارگاه مباحثی همچون با آشنایی پایگاه های معتبر بین المللی ، آشنایی با ISI , SCOPUS، آشنایی با شناسایی نشریات معتبر، آشنایی با نحوه جستجو، آشنایی با ترفندهای جستجو مطرح میگردد
پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
زمان
اسفند
1403
آقای دکتر حمیدرضا عظیمی (دکتری مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار)
ثبت نام
(این نشست در تاریخ 1400/09/02 برگزار شده است)
پیشرفت و توسعه روزانه تکنولوژی و وابسته شدن زندگی همهی انسانهای جهان به آن، این ضرورت را ایجاد می کند که هرکس اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کند تا بتواند از تکنولوژی استفادهی مفید و سودآوری داشته باشد. - امروزه زندگی دیجیتالی یکی از وجوه زندگی همه ی ماست و حتی اگر بپذیریم که میتوانیم سهم تکنولوژی دیجیتال را در زندگی خود کاهش دهیم، اما بیتردید حذف کردن تکنولوژی از زندگی تقریباً امکان پذیر نیست (برخی از سبکهای زندگی غیرممکن میشوند) به همین علت، بسیاری از کشورهای جهان، تقویت سواد فناورانه و افزایش سواد دیجیتال را در برنامهی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و نیز در برنامههای آموزشی دانشگاهی گنجاندهاند.
- مهارت هایی که افراد را برای استفاده موثر از فضای دیجیتال آماده ساخته و به آن ها فرهنگ استفاده از رسانه ها را نشان می دهد سواد دیجیتال یا سواد تکنولوژی میگویند. این مهارت ها که به سه بخش تقسیم میشود هر کدام یک جنبه مهم فضای دیجیتال را برای استفاده بهتر از آن در بر میگیرد. بخش اول به چگونگی استفاده از تکنولوژی و نحوه عملکرد آن، بخش دوم به تجزیه اطلاعات خوب از بد در فضای مجازی و بخش سوم به دانش فرهنگ استفاده از فضای مجازی می پردازد. این مهارتها کامل کننده یکدیگر میباشد و به تنهایی نه تنها سودمند نیستند بلکه باعث زیان و ضرر به دنیای دیجیتال می شود. - نام سواد دیجیتال اولین بار در کتاب سواد دیجیتال پال گیلستر ((Paul Gilster در دهه 1990 استفاده شد. در این دهه به دلیل این که اینترنت به تازگی اختراع شده بود، مردم اطلاعات کافی برای استفاده از آن را نداشتند؛ به همین دلیل پال گیلستر که از همان اوایل از قدرت و پتانسیل اینترنت آگاه بود، برای آگاهسازی مردم این کتاب را نوشت.
بازاریابی محصول به پروسه آوردن محصول به بازار، تبلیغ کردن محصول و فروختن آن به مشتری است. بازاریابی محصول شامل داشتن درک مناسب و شناخت کافی از مخاطبان هدف و استفاده از پیام رسانی و قرارگیری استراتژیک در بازار برای افزایش سودآوری و تقاضا برای محصولات می باشد. چه چیزی باعث می شود تا بازاریابی محصول منحصر به فرد باشد؟ چه تفاوتهایی با بازاریابی مرسوم دارد؟ بیایید تفاوت هایشان را بررسی کنیم.
جهت مشاهده فایل ویدئو این نشست کلیک نمایید.
محتوای مرتبط
ویدئوی آموزشی
اسفند ماه
آقای دکتر نادر آل ابراهیم
خانم دکتر مژگان فردید (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود)
آقای دکتر عیسی محمدی، آقای دکتر فضل اله احمدی
آقای دکتر آل ابراهیم
خانم دکتر فاطمه زارعی (استادیار دانشکده علوم پزشکی ، دانشگاه تربیت مدرس)
آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر
کارگاه
روز: پنجشنبه 2 اسفند 1403 ساعت:9 الی 12
آقای دکتر سیدمجتبی شفاعی
آقای دکتر علی منتظری (عضو هیات علمی جهاددانشگاهی)
سرکار خانم دکتر فاطمه عظیم زاده
آقای دکتر محمدعلی مس فروش (عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود)