جستجو در بین هـــزاران ساعت آمـــــوزش

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

سواد دیجیتال و بازاریابی محصول در مشاغل آینده

ویدئوی آموزشی

زمان

اسفند

1403

مدرس

آقای دکتر حمیدرضا عظیمی (دکتری مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار)

ثبت نام

 

  موبایل:
پیشرفت و توسعه روزانه تکنولوژی و وابسته شدن زندگی همه ی انسان های جهان به آن، این ضرورت را ایجاد می کند که هرکس اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کند تا بتواند از تکنولوژی استفاده ی مفید و سودآوری داشته باشد.

سواد دیجیتال و بازاریابی محصول در مشاغل آینده

(این نشست در تاریخ 1400/09/02 برگزار شده است)

 

پیشرفت و توسعه روزانه تکنولوژی و وابسته‌ شدن زندگی همه‌ی انسان‌های جهان به آن، این ضرورت را ایجاد می‌ کند که هرکس اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کند تا بتواند از تکنولوژی استفاده‌ی مفید و سودآوری داشته باشد.
- امروزه زندگی دیجیتالی یکی از وجوه زندگی همه‌ ی ماست و حتی اگر بپذیریم که می‌توانیم سهم تکنولوژی دیجیتال را در زندگی خود کاهش دهیم، اما بی‌تردید حذف کردن تکنولوژی از زندگی تقریباً امکان پذیر نیست (برخی از سبک‌های زندگی غیرممکن می‌شوند)

به همین علت، بسیاری از کشورهای جهان، تقویت سواد فناورانه و افزایش سواد دیجیتال را در برنامه‌ی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و نیز در برنامه‌های آموزشی دانشگاهی گنجانده‌اند.


سواد‌ دیجیتال‌ چیست‌؟

- مهارت‌ هایی که افراد را برای استفاده موثر از فضای دیجیتال آماده ساخته و به آن‌ ها فرهنگ استفاده از رسانه‌ ها را نشان می‌ دهد سواد دیجیتال یا سواد تکنولوژی می‌گویند. این مهارت‌ ها که به سه بخش تقسیم می‌شود هر کدام یک جنبه مهم فضای دیجیتال را برای استفاده بهتر از آن در بر می‌گیردبخش اول به چگونگی استفاده از تکنولوژی و نحوه عملکرد آن، بخش دوم به تجزیه اطلاعات خوب از بد در فضای مجازی و بخش سوم به دانش فرهنگ استفاده از فضای مجازی می‌ پردازد. این مهارت‌ها کامل کننده یک‌دیگر می‌باشد و به تنهایی نه تنها سودمند نیستند بلکه باعث زیان و ضرر به دنیای دیجیتال می‌ شود.
- نام سواد دیجیتال اولین بار در کتاب سواد دیجیتال پال گیلستر ((Paul Gilster در دهه 1990 استفاده شد. در این دهه به دلیل این‌ که اینترنت به تازگی اختراع شده بود، مردم اطلاعات کافی برای استفاده از آن را نداشتند؛ به همین دلیل پال گیلستر که از همان اوایل از قدرت و پتانسیل اینترنت آگاه بود، برای آگاه‌سازی مردم این کتاب را نوشت.

بازاریابی محصول

بازاریابی محصول به پروسه آوردن محصول به بازار، تبلیغ کردن محصول و فروختن آن به مشتری است. بازاریابی محصول شامل داشتن درک مناسب و شناخت کافی از مخاطبان هدف و استفاده از پیام رسانی و قرارگیری استراتژیک در بازار برای افزایش سودآوری و تقاضا برای محصولات می باشدچه چیزی باعث می شود تا بازاریابی محصول منحصر به فرد باشد؟ چه تفاوتهایی با بازاریابی مرسوم دارد؟ بیایید تفاوت هایشان را بررسی کنیم.

 

جهت مشاهده فایل ویدئو این نشست کلیک نمایید.

 

 

مدرس

آقای دکتر حمیدرضا عظیمی (دکتری مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار)

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل به شماره 09217023642 از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام ارسال فرمایید

بازگشت به بالا

محتوای مرتبط

ویدئوی آموزشی

ویدئوی آموزشی

روش تحقیق کیفی و آموزش استفاده از نرم افزار MAXQDA (مقدماتی)

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

خانم دکتر مژگان فردید (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود)

ویدئوی آموزشی

طراحی و اجرای مطالعات کیفی: جمع آوری داده ها

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر عیسی محمدی، آقای دکتر فضل اله احمدی

ویدئوی آموزشی

دوره کامل افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر آل ابراهیم

ویدئوی آموزشی

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال در حوزه سلامت در پلتفرم کنوا: دوره تکمیلی

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

خانم دکتر فاطمه زارعی (استادیار دانشکده علوم پزشکی ، دانشگاه تربیت مدرس)

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی مباحث پیشرفته یادگیری عمیق؛ Graph Convolution Network (GCN)

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

کارگاه

آموزش مهارت های کاربردی در تدوین و چاپ مقالات پژوهشی ISI ( مقاله نویسی )

زمان

اسفند ماه

1403

روز: پنجشنبه 2 اسفند 1403 ساعت:9 الی 12

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر سیدمجتبی شفاعی

ویدئوی آموزشی

آموزش مقاله نویسی علمی اصیل پژوهشی ( Original Paper )

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر علی منتظری (عضو هیات علمی جهاددانشگاهی)

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی جستجو در پایگاه های اطلاعات علمی

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

سرکار خانم دکتر فاطمه عظیم زاده

ویدئوی آموزشی

MATLAB ( متلب )

زمان

اسفند ماه

1403

 

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر محمدعلی مس فروش (عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود)