در این کارگاه مباحثی همچون با آشنایی پایگاه های معتبر بین المللی ، آشنایی با ISI , SCOPUS، آشنایی با شناسایی نشریات معتبر، آشنایی با نحوه جستجو، آشنایی با ترفندهای جستجو مطرح میگردد
پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
زمان
اسفند
1403
آقای دکتر حمید حمزه زاده (دکترای تخصصی آموزش پزشکی جهاددانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)
ثبت نام
(این نشست در تاریخ 1401/06/01 برگزار شده است)
- سلامت روانی و ادراکی: یعنی توانایی ایجاد تعداد زیادی ایده به طور سریع ـ انعطاف پذیری ادراکی: یعنی توانایی دورشدن از یک قاعده و پذیرش قاعده جدید ـ ابتکار عمل: یعنی توانایی ایجاد جواب های غیرروتین و غیرمعمول ـ ترجیح پیچیدگی به سادگی: یعنی علاقمندی به چالش ها و مسائل پیچیده در امور ـ استقلال رأی: به خود متکی بودن و تحلیل افکار به دور از هرگونه غوغاسالاری ها ـ اعتماد به نفس: بر خود مسلط بودن و خود را باور داشتن ـ تمرکز ذهنی: تمام تالش خویش را برای عملی کردن نظرات ذهنی نمودن ـ مخاطره پذیر بودن: ترس از انتقاد، شکست و اشتباه نداشتن و شکست را پیروزی تلقی کردن ـ دانش: تلاش برای کسب آگاهی و اطلاعات ـ زندگی نامه: دوران نوجوانی و کودکی افراد خالق به طور معمول با سختی ها و کمبودها همراه است. ـ نیاز به کسب موفقیت: نوآوران همواره به دنبال کسب اهداف و موفقیت هستند. ـ رفتار از نوع A : یعنی دارای رفتار عجول، مقاوم و محاسبه گر در رابطه با انجام امور هستند.
نوآوری های اساسی وبهبود دهنده (کمک به ظهور صنایع جدید و بازارهای جدید) و شبه نوآوری یا نوآوریهای خیالی (بهبود کیفیت یک شی یا تغییر جزئی عناصر فرآیند فن آوری)
نوآوری های اساسی که بزرگترین اختراعات را اجرا می کند و اساس فعالیت های انقالبی در فناوری، شکل گیری جهت های جدید آن، ایجاد صنایع جدید می شود. نوآوریهای بهبود که اجرای اختراعات سطح متوسط را فراهم می کند و به عنوان مبنایی برای ایجاد مدل های جدید و اصالح یک نسل معین از تجهیزات (فناوری)، جایگزینیِ مدل های قدیمی با نمونه های کارآمدتر یا گسترش دامنه این نسل و نیز تغییر قابل توجه در فن آوری های مورد استفاده است. نوآوریهای خُرد که تولید فردی یا پارامترهای مصرف کننده مدل های تولیدشده تجهیزات و فناوری های کاربردی را بر اساس استفاده از اختراعات کوچک بهبود می بخشد تا به تولید کارآمدتر این مدل ها یا افزایش کارایی استفاده از آنها کمک کند. شبه نوآوریها که به گفته یاکووِتس با هدف بهبود مدل های ماشین ها و فن آوری هایی است که نشان دهنده فناوری دیروز است.
نوآوری درمحصول نوآوری در فرآیند نوآوری در روش های بازاریابی نوآوری سازمانی
جانشینی ترمیم الحاق نوسازی حذف رفتار متداول تحکیم رفتار متداول
محتوای مرتبط
ویدئوی آموزشی
اسفند ماه
خانم محدثه رفیعی
خانم دکتر لادن بیات
آقای دکتر نادر آل ابراهیم
آقای دکتر علی اصغر حائری مهریزی (عضو هیات علمی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی)
آقای مهندس صالح رضایی وحدتی
خانم دکتر مژگان فردید (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود)
آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر
خانم اکرم بهبودی
آقای محمد سرگلی