2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه فارسی
BAYESIAN APPROACH TO ASSESS CONSUMERS’ BRAND SELECTION PROCESS AND IDENTIFICATION OF BRAND ATTRIBUTES IN A SERVICE CONTEXT
YOON HAE JIN | THOMPSON SANDRA S. | PARSA H.G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
بیشتر
بازدید 119
BURNOUT AND ENGAGEMENT: A COMPARATIVE ANALYSIS USING THE BIG FIVE PERSONALITY DIMENSION
KIM K.H. | SHIN H.K.
بازدید 168
THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND CONTEXTUAL PERFORMANCE AMONG PRIVATE CLUB LEADERS
CICHY RONALD F. | CHA JAEMIN | SEUNGHYUN KIM
بازدید 90