Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    7-19
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1160
  • دانلود: 

    719
چکیده: 

مقدمه: وجود سیستم های کنترل های داخلی، باعث افزایش کارایی، کاهش ریسک از دست دادن دارایی ها و دست یابی به اطمینان معقول از اعتمادپذیری صورت های مالی و رعایت قوانین و مقررات خواهد شد. مکانیزم های کنترل داخلی باید به عنوان جزء ضروری هر سیستمی شناسایی شود که مدیریت برای تنظیم و هدایت فعالیت ها به کار می گیرد، نه به عنوان یک مکانیزم جداگانه در درون یک دستگاه اجرایی. هدف اصلی این مطالعه، ارزیابی وضعیت بیمارستان های آموزشی - درمانی شهر تهران، از نظر به کارگیری سیستم کنترل داخلی است.روش پژوهش: داده های مورد نیاز این تحقیق پیمایشی از طریق توزیع 107 پرسشنامه در بین کارکنان بخش مالی بیمارستان های آموزشی- درمانی شهر تهران جمع آوری شده است. به منظور تحلیل آزمون فرضیه ها از آزمون های تی تک نمونه ای و باینومیال استفاده شده است.یافته ها: با توجه به این که آستانه معناداری آزمون 0.001 است و کمتر از 0.05 می باشد و میانگین محاسبه شده (3.500)، از میانگین ممتنع (3)، بیشتر است (H1: m>3). لذا پس ازاجرای نظام نوین مالی، سیستم کنترل داخلی بیمارستان های آموزشی - درمانی شهر تهران، از سطح مطلوبی برخوردار است.نتیجه گیری: یافته های پژوهش نشان داد سطح آشنایی کارکنان بخش مالی بیمارستان های آموزشی - درمانی شهر تهران در مورد نظام نوین مالی بالا است، چرا که پس ازاجرای نظام نوین مالی سیستم کنترل های داخلی دارای وضعیت مطلوبی است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1160

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 719 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

فراتی حسن | مهدیان زهرا

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    21-28
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1848
  • دانلود: 

    1369
چکیده: 

مقدمه: داشتن نیروی انسانی کافی و متخصص در حوزه سلامت، یکی از عوامل مهم و کلیدی در بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان محسوب می شود و هم چنین کمبود نیروی انسانی در این حوزه، ممکن است هزینه هایی را بر نظام سلامت و جامعه تحمیل نماید. هدف این پژوهش برآورد نیروی انسانی مورد نیاز در پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با استفاده از روشWISN می باشد.روش پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و نوع روش توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری کلیه فرآیندهای آزمایشگاهی است که در پاتولوژی علوم پزشکی سمنان صورت می پذیرد که از 72 فرایند 72 تا بعنوان نمونه انتخاب شده است. سپس وضعیت به دست آمده با وضعیت واقعی در مرکز مذکور مقایسه و اختلاف آن محاسبه و گزارش می شود. داده های مورد نیاز برای بررسی موضوع پژوهش، از طریق برگه های طراحی شده، مشاهده مستقیم فعالیت های بخش پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گردآوری می شود.یافته ها: بر اساس نتایج این پژوهش در حال حاضر در پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان 14 نفر کارشناس و یک نفر منشی مشغول انجام وظیفه هستند و در مقایسه نیروی موجود (واقعی) با نیروی انسانی محاسبه شده آزمایشگاه میانگین نیروی انسانی کارشناس آزمایشگاه 18.89 نفر می باشد.نتیجه گیری: کارکنان پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان جهت انجام حجم کارهای موجود به دلیل کمبود نیروی انسانی تحت فشار هستند. مدیریت و برنامه ریزی صحیح منابع انسانی می تواند با تضمین بهینه بودن حجم کار، به بهبود کارآیی کارها کمک نماید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1848

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1369 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    29-40
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1362
  • دانلود: 

    687
چکیده: 

مقدمه: بر اساس فرضیه تقاضای القایی پزشک، تقاضای مراقبت های بهداشتی ممکن است به دلیل اطلاعات نامتقارن در بازار سلامت، تحت تاثیر رفتارهای عرضه کنندگان سلامت قرار گیرد. این مطالعه فرض می کند که ابتدا با افزایش تعداد پزشک، به دلیل افزایش عرضه سلامت، مخارج سلامت کاهش می یابد. اما، با رسیدن تعداد پزشک به یک سطح مشخص به نام سطح آستانه، به دلیل برقراری فرضیه تقاضای القایی پزشک، رقابت بین پزشکان، منجر به افزایش مخارج سلامت می شود. لذا، هدف اصلی این مطالعه بررسی فرضیه U شکل بین تعداد پزشک و مخارج سلامت در ایران است.روش پژوهش: این مطالعه با استفاده از داده های سری زمانی 1392-1350، به بررسی رابطه ی غیرخطی محتمل بین سرانه ی مخارج سلامت (متغیر وابسته)، سرانه ی پزشک (متغیر مستقل) و نرخ مرگ و میر (متغیر کنترل) پرداخته است. به این منظور از مدل رگرسیون انتقال ملایم لاجستیک (LSTR) استفاده شده است. هم چنین، تحلیل داده ها به کمک نرم افزارهای، EXCEL،EVIEWS و JMALTI انجام شده است.یافته ها: نتایج حاصل از برآورد مدل LSTR، ضمن تایید تاثیر غیرخطی سرانه ی پزشک بر سرانه ی مخارج سلامت، نشان داده که سرانه ی پزشک به ازای هر 10000 نفر جمعیت، در قالب یک ساختار دو رژیمی با مقدار آستانه ای 12.24، بر سرانه ی مخارج سلامت در ایران اثر گذاشته است. به گونه ای که سرانه ی پزشک در رژیم اول، تاثیر منفی بر سرانه ی مخارج سلامت داشته است. اما در رژیم دوم این اثرگذاری مثبت می باشد. لذا فرضیه اثرگذاری U شکل سرانه ی پزشک بر سرانه ی مخارج سلامت در ایران رد نمی شود.نتیجه گیری: با توجه به این که در حال حاضر در ایران سرانه ی پزشک به ازای هر 10000 نفر جمعیت، بیشتر از مقدار آستانه ای است، کشور در رژیم دوم قرار گرفته است. بر این اساس، اتخاذ سیاست های مناسب به منظور جلوگیری از القای تقاضا توسط پزشکان، ضروری به نظر می رسد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1362

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 687 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    41-52
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1549
  • دانلود: 

    716
چکیده: 

مقدمه: کیفیت خدمات همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران در تامین رضایت مشتریان است. تامین خدمات با کیفیت نیازمند شناخت دقیق نسبت به عوامل کلیدی کیفیت خدمت و نوع اثربخشی آنها در میزان رضایت مشتریان است. لذا بکارگیری روش های مختلف سنجش کیفیت خدمات می تواند جنبه های مجهول اثربخشی این عامل را بر رضایت مشتریان شفاف تر سازد. از اینرو هدف از انجام این تحقیق ارزیابی روش های سنجش کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی بوده است.روش پژوهش: این تحقیق به روش توصیفی - همبستگی انجام شده و از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری تحقیق را کلیه مشتریان بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تشکیل می دهند که تعداد آنها معین نبوده است. با استناد به رابطه نمونه گیری کوکران تعداد 385 نفر از آنها به شیوه در دسترس انتخاب شده و پرسشنامه های اعتبارسنجی شده تحقیق میان آنان توزیع گردید. به منظور سنجش کیفیت خدمات از 4 روش سروکوآل وزنی و غیر وزنی و سروپرف وزنی و غیروزنی استفاده شد و تاثیر ابعاد کیفیت خدمات در هریک از این 4 روش بر روی رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفت. در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل داده ها ازنرم افزار spss استفاده شده است و نتایج جهار روش سنجش کیفیت خدمات با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی مورد بررسی قرار گرفته است.یافته ها: نتایج نشان داد که از بین روش های سنجش کیفیت خدمات کمترین سطح خطا برای مدل سروکوال وزنی عدد 0.18 بدست آمده که سنجش کیفیت خدمات بر حسب مدل سروکوال وزنی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی دقت بالاتری در پیش بینی رضایت مشتریان داشته است.نتیجه گیری: روش های سنجش کیفیت خدمات تحت تاثیر مقیاس سنجش کیفیت خدمات، عملکرد متفاوتی در پیش بینی رضایت مشتریان دارند. هم چنین روش های شبکه عصبی مصنوعی نسبت به الگوریتم بکارگرفته شده در پیش بینی، ممکن است پیش بینی هایی ضعیف تر از نتایج روش های آمار کلاسیک ارائه دهند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1549

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 716 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    53-63
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1133
  • دانلود: 

    793
چکیده: 

مقدمه: توسعه اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و سیاسی هر کشوری در گرو رشد و توسعه کمی و کیفی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی آن کشور می باشد، و در این بین توجه به رشد و توسعه منابع انسانی،به عنوان مهم ترین سرمایه دانشگاه ها، بیش از پیش حائز اهمیت است. هدف اصلی این پژوهش ارائه مدل ساختاری رابطه هوش معنوی،هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با سازگاری شغلی کارکنان (هیات علمی و غیر هیات علمی) دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد.روش پژوهش: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها توصیفی - همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشند که بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال 1394 برابر با 912 نفر می باشد. نمونه مورد نیاز مطابق تعیین حجم نمونه بر اساس جدول مورگان 272 نفر می باشند که از طریق روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی ساده اقدام به انتخاب نمونه شده است. ابزار مورد پژوهش در این تحقیق شامل چهار پرسشنامه استاندارد هوش معنوی آمرام و درایر (1992)، پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (1984)، پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پودساکف و همکاران (1990) و پرسشنامه هوش هیجانی سیبر یا شرینک (1995) استفاده شده است.یافته ها: نتایج حاصل از اجرای آزمون مدل اندازه گیری نشان داد، بالاترین سطح همبستگی در وضعیت موجود بین متغیرهای هوش معنوی و سازگاری شغلی (با ضریب همبستگی 0.64) و در جایگاه دوم بین هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی (با ضریب همبستگی 0.63 ) بوده است.نتیجه گیری: نتایج حاصل از اجرای مدل ساختاری نشان می دهد، بین متغیرهای رفتار شهروندی سازمانی، هوش معنوی، هوش هیجانی و سازگاری شغلی رابطه مثبت وجود دارد که پیشنهاد شده است در دانشگاه علوم پزشکی بابل نظارت و ارزیابی دوره ای در جهت ارزیابی وضعیت سازگاری شغلی منابع انسانی صورت پذیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1133

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 793 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    65-73
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    2686
  • دانلود: 

    1228
چکیده: 

مقدمه: مشارکت عادلانه در تامین مالی یکی از اهداف اصلی نظام های بهداشتی درمانی در جهان می باشد. برقراری سیستم بیمه ای یکی از رایج ترین روش ها برای محافظت مالی مردم در برابر هزینه های سلامتی به شمار می رود. لذا مطالعه حاضر با هدف بررسی تطبیقی نظام های بیمه ای در کشورهای مختلف جهان صورت گرفت.روش پژوهش: این پژوهش به صورت تطبیقی در سال 1395 انجام گرفت. ابتدا بررسی متون جامعی برای استخراج شواهد علمی با استفاده از پایگاه های داده و وبسایت های مرتبط و معتبر انجام پذیرفت. پس از غربالگری متون یافته شده، داده های مربوط به شاخص های عدالت در تامین مالی استخراج گردید. جهت تطبیق داده های شاخص های عدالت در تامین مالی با مدل های بیمه سلامت از چارچوب تقسیم بندی گاردن استفاده شد.یافته ها: در کشورهای مورد مطالعه از چهار مدل تامین مالی و بیمه ای که شامل بیمه درمان ملی (NHI)، سیستم طب ملی (NHS)، بیمه درمان اجتماعی (SHI) و بیمه خصوصی استفاده می شد. فرانسه و استرالیا کشورهایی بودند که از دو مدل به طور همزمان استفاده می کنند. کشورهای انگلیس، دانمارک، کانادا و آلمان به ترتیب دارای بالاترین میزان شاخص مشارکت عادلانه در تامین مالی بودند.نتیجه گیری: یافته های مطالعه نشان داد سیستم های بیمه ای اجتماعی، بیمه های ملی و سیستم ملی بهداشتی می توانند عملکرد مناسبی در محافظت مالی افراد جامعه نشان دهند، بنابراین می توان گفت برقراری سیستم بیمه ای نقش بسزایی در محافظت مالی مردم در برابر هزینه ای سلامت داشته است. البته قابل ذکر است انتخاب مدل بیمه ای در کشورها باید بر اساس منابع و زیر ساخت های موجود هر کشور صورت پذیرد تا بتواند بخوبی نقش خود را ایفا کند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2686

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1228 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    75-89
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    900
  • دانلود: 

    633
چکیده: 

مقدمه: امروزه رفاه اقتصادی کشورها وابستگی شدیدی به سهم مخارج بهداشتی از تولید کشورها دارد. در این راستا هدف مطالعه حاضر بررسی رابطه بین مخارج بهداشتی و رفاه اقتصادی کشورهای گروه دی هشت و از سویی تشخیص نوع گروه کالایی مخارج بهداشتی در کشورهای منتخب است.روش پژوهش: در این پژوهش کاربردی به منظور بررسی ارتباط بین مخارج بهداشتی و رفاه اقتصادی کشورهای گروه دی هشت طی دوره زمانی 2014-1995 میلادی از رگرسیون انتقال ملایم پانلی و به منظور بررسی ارتباط بلندمدت و تشخیص این که مخارج بهداشتی در کشورهای منتخب از چه نوع گروه کالایی می باشد، از پانل میان گروهی استفاده شده است. برای برآورد مدل نیز از نرم افزارهای Matlab، Eviews9 و Stata14 بهره گرفته شده است.یافته ها: لحاظ نمودن یک تابع انتقال با یک پارامتر آستانه ای که بیانگر یک مدل دو رژیمی است، برای تصریح رابطه غیرخطی میان متغیرهای مورد بررسی کفایت می کند. بر اساس نتایج به دست آمده، حد آستانه ای برای کشورهای گروه دی هشت برابر 7.21 و پارامتر شیب نیز برابر 17.56 برآورد شده است.نتیجه گیری: تولید ناخالص داخلی سرانه در رژیم اول (قسمت خطی) و دوم (مجموع قسمت خطی و غیرخطی) تاثیر مثبت بر مخارج سرانه بهداشتی کشورهای گروه دی هشت دارد. هم چنین هزینه های عمومی سلامت جمعیت 0 تا 14 و گروه سنی 65 ساله و بالاتر، در رژیم اول اثر منفی و پس از عبور از حد آستانه ای و وارد شدن به رژیم دوم اثر مثبت بر مخارج سرانه بهداشتی کشورهای گروه دی هشت داشته است. نهایتا نتایج حاصل از رویکرد پانل میان گروهی حاکی از آن است که کشش درآمدی کالای سلامت در کشورهای گروه دی هشت کمتر از واحد بوده و این کالا لوکس تلقی نمی گردد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 900

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 633 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    4 (پیاپی 22)
  • صفحات: 

    91-102
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    776
  • دانلود: 

    654
چکیده: 

مقدمه: در سال های اخیر، سازمان ها به دلیل افزایش رقابت در محیط کسب و کار، بکارگیری اطلاعات و دانش را در سرلوحه امور خود قرار داده اند تا از این طریق بتوانند به مزیت رقابتی دست یابند و در دنیای تجاری و رقابتی حضور مستمر و پایداری داشته باشند. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر میزان اعتماد به فناوری اطلاعات در بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام گرفت.روش پژوهش: این مطالعه توصیفی به صورت مقطعی از دی تا بهمن 1394 انجام شد. نمونه گیری به صورت خوشه ای انجام گرفت و در هر رسته شغلی نمونه ها به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه پژوهش گر ساخته بود. روایی و پایایی پرسشنامه مذکور تایید شد. داده ها با استفاده از نرم افزار spss نسخه 16 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: در پژوهش حاضر 600 نفر مورد بررسی قرار گرفتند که 46.8 درصد را مردان و 53.2 درصد دیگر را زنان تشکیل می دادند. نمره کلی مدیریت دانش و میزان اعتماد به فناوری اطلاعات در بین کارکنان به ترتیب 3.23±0.67 و 3.24±0.86 بود. همبستگی مستقیم متوسط بین مولفه های مدیریت دانش و میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات وجود دارد (p-value£0.001, r=0.407).نتیجه گیری: مولفه های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات تاثیر مستقیمی دارد. لذا ضروری است تا مدیران سازمان های درمانی جهت موفق بودن در رسالت سازمانی خود، به ارتقاء دانش کارکنان، استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات و ایجاد یک فرهنگ آکنده از اعتماد در میان کارکنان توجه نمایند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 776

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 654 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button