APA:
کپیهاشمی، زهرا، و فریدی ماسوله، مرضیه. (1395). مدل سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند). مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، 7(4 (پیاپی 22))، 41-52. SID. https://sid.ir/paper/232408/fa
Vancouver:
کپیهاشمی زهرا، فریدی ماسوله مرضیه. مدل سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند). مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)[Internet]. 1395؛7(4 (پیاپی 22)):41-52. Available from: https://sid.ir/paper/232408/fa
IEEE:
کپیزهرا هاشمی، و مرضیه فریدی ماسوله، “مدل سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)،” مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، vol. 7، no. 4 (پیاپی 22)، pp. 41–52، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/232408/fa