در سال های اخیر، به دلیل هزینه های زیاد ساخت روسازی و ملاحظات زیستمحیطی، از مصالح بازیافتی مختلفی در رویههای بتن غلتکی استفاده شده است. از طرفی، با توجه به افزایش قیمت قیر در روسازیهای انعطافپذیر، استفاده از بتن غلتکی در ساخت روسازی اقتصادیتر به نظر میرسد. در این پژوهش، خصوصیات مکانیکی، مقاومت سایشی و مقاومت در برابر ضربه بتن غلتکی حاوی آسفالت بازیافتی و خاکستر بادی مورد بررسی قرار گرفته است. در مجموع، تعداد 15 طرح اختلاط با مقادیر 10، 20 و 30 درصدی خاکستر بادی جایگزین سیمان و 5، 10 و 15 درصدی آسفالت بازیافتی ریزدانه به عنوان جایگزین سنگدانه مورد مطالعه قرار گرفت. جهت تعیین مقدار بهینه خاکستر بادی، ابتدا آزمایش های مقاومت فشاری و خمشی روی نمونه های 7 روزه حاوی 10، 20 و 30 درصد خاکستر بادی انجام شد و درصد بهینه آن بهدست آمد. بنابراین، در طرح های 4 تا 6 ، میزان خاکستر بادی جایگزین سیمان برای تمامی مخلوط ها مقدار بهینه (10 درصد) لحاظ گردید. لازم به ذکر است که به منظور دقت بیشتر، نمونه های 28 روزه حاوی مقادیر مختلف خاکستر بادی نیز مورد بررسی قرار گرفت. نتایج این پژوهش نشان داد که استفاده از مصالح بازیافتی ریزدانه به میزان 5، 10 و 15 درصد به همراه 10 درصد خاکستر بادی، منجر به افزایش مقاومت فشاری به میزان 20، 12 و 4 درصد، مقاومت خمشی به طور میانگین حدود 10 درصد و مقاومت کششی به طور میانگین حدود 40 درصد نسبت به نمونه شاهد شده است. این در حالی است که تمامی نمونه های حاوی آسفالت بازیافتی کاهش قابل ملاحظهای از لحاظ مقاومت سایشی از خود نشان داده اند.