Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
نویسندگان: 

ILKHANI M.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    1-18
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    259
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

The place of philosophy in Islamic civilization, especially in Iran, and its relation to religious beliefs have been the focus of many researchers’ attention. Western historians of philosophy think that after the critiques of Ghazali and with the death of Ibn Roshd, philosophy disappeared from Islamic lands. The continuation of philosophy in Iran up to the present day, however, shows that this idea is incorrect. In fact, Ghazali’s theological critiques made philosophers pay more attention to religious principles. Furthermore, by applying methodological criticism to philosophy, paying attention to illumination and practical way with personal spiritual itinerary and religious principles, mystics helped greatly to from a new philosophical system in Iran in which theological, philosophical and mystical principles found a new structure. This article studies the role of Sheikh Mahmoud Shabestari, the great Iranian poet and mystic, played in developing this new was. We will see that the played an important role by applying a positive and methodological criticism to Peripatetic philosophy from the mystical point of view and illuminative epistemology and also paid attention to the personal spiritual itinerary accompanied by religious principles and allegorical language, and presented wisdom in opposition to Peripatetic philosophy.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 259

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

ترابی دومینیک

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1383
  • دوره: 

  • شماره: 

  • صفحات: 

    19-28
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    998
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

این مقاله به تحلیل دلایلی می پردازد که حضور همیشگی موضوع ویرانه ها در سفرنامه های مشرق زمین از قرن 17 تا 19 را اثبات می کنند: تمام متون حضور مسحور کننده بناهای ویران شده، شهرها و روستاهای تخریب شده را بسط و گسترش می بخشند. در قرن 18، این تصویر در متنی مشهور از «ولنه» بنام «ویرانه ها» و در ادبیات توسط رمانتیک های مشهور تحلیل و بررسی شده است. تصویر که در قرن 17 دارای مفهوم منفی دارد، در قرن 18 تا اندازه ای مثبت می شود تا در دوره رمانتیسم به تفکری بیهوده بدل شود. «نظریه ادبی ویرانه ها» با گرایش به فرهنگ خارجی و نوعی مالیخولیایی و ذهنیتی پیش استعماری که در شرق ویران شده، نه تنها گذشته اروپا را می یابد، بلکه تضمین می کند تا از بقایای تمدن های بشری صیانت کند. (اروپا در مشرق زمین بقایای گذشته خود را دید و خواست تا بقایای تمدن های درخشان کهن را از آسیب مصون نگه دارد.)

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 998

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

CHENARI A.A.A.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    29-52
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    265
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

Nowadays, Tehrani citizens pronounce many words in different ways from one another in their formal conversations. On the other hand, TV and Radio programs use different pronunciations from common people. This leads one to ask whether most people or all of them pronounce certain words wrongly or too casually. Also, dictionaries do not include the common people’s pronunciation in many fields, while they note previous pronunciations of words or the basic sounds in their original languages. The present research aims to list some pronunciation differences in Modem Persian and find out the reason (s). First, 52 sometimes pronounced as “a” and sometimes as “e”); and then they were incorporated into a single text. Subsequently, 1460 Tehran citizens were asked to read the text and pronounce the words concerned. The results showed that the words which were pronounced differently needed to be categorized into 5 types. Each type receives a separate analysis in this paper. Moreover, the weakness of Persian dictionaries in collecting different pronunciations and explaining the reasons for such variations is discussed.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 265

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

HASANI A.A.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    53-72
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    222
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

The cultural relationship between Iran and the Ottoman Empire is a matter of historical fact, and it is not questionable. But, the reaction of the poets and intellectuals of Ottoman Empire, as a new phenomena on, to the socio-political events which occurred in Iran, is worth studying. This article is aimed to investigate the effects of the Iranian men of letters on three of the famous poets of the Ottoman Empire and also their attitudes towards the events of the Iranian Constitutional Revolution. The Ottoman poets’ attitudes, for sure, had a two-fold function. The first one was backing the revolutionary Iranians, and the second, paving the way for the success of their own Constitutional Movement.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 222

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

HAMIDI S.J. | GARAVAND A.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    73-90
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    259
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

Mowlana’s mind, due to his family occupation as a preacher and story-teller, is used to tale-telling and his works and his works are all indicative of such phenomenon. He even tell tales in his ghazals (sonnets), which is quite novel and unique. These tales sometimes are short and presented in one or two verses and occasionally are so allegorical tales, abstract tales, inventional tales and real and historical tales.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 259

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

ZARE BEHTASH E.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    91-116
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    581
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

There are so many different varieties in the Victorian poetry of subject-imagery, tone and diction that one might conclude that one might conclude that this multiplicity is n itself the chief characteristic of the Victorian poetry. The growth of the natural sciences and of tendencies in social and political life, philosophy, and religion led to the minimization of poetry and even hostility toward it. Paradoxically, alongside this devaluation of the poet and poetry, there is a growing emphasis on the prophetic nature of the poet. Alfred Lord Tennyson, spoke directly to his age as an inspiring prophet and preacher committed to middle-class ideals. Arnold, as a poet and critic argued, poets guided culture by offering contact with ‘the great primary human affections’. In the Victorian period, in particular, religious faith had to face difficulties that perhaps no other period had yet experienced to the same degree. Three movements of thoughts made onslaught upon the stronghold of orthodoxy: a new approach to the authority of the Scriptures, the emergence of evolutionary theories, and the growth of positivism. The dominant Victorian poetic genre was the lyric, focusing most usually on themes of nature, love, religion and death. Victorian lyricism was primarily elegiac, expressing nostalgia for lost happiness and meditating on flux as the essential quality of the modern human condition. Dramatic verse appealed to the Victorians’ fascination with the human personality, and dramatic monologue was appealing most of all. Through his religious poems, Browning tried to find a secure ground foe his faith. He found this secure ground in the final triumph of “right”, which was based upon his belief in “Divine Love.” For Browning, love in human heart was the best evidence of God’s providential love. Arnold’s allusion to thee classical Greek in a reflection on the “long, withdrawing roar” of the Victorian “Sa of Faith” brings consolation by suggesting that heroic predecessors experience similar anguish over lost ideals.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 581

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

ZAHEDI KEYVAN | DORIMANESH P.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    117-144
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    246
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

The aim of this study was to examine the frequency of Metacognitive Learning Strategies (MLS) used by Iranian EFL distance learners and to see whether it has any effect on their level of academic success. The reason for choosing this particular strategy set is the role it can play in developing learner autonomy in learners which is believed to be one of the basic goals of any distance education system. In conducting the study, a total of 228 EFL students majoring in English Literature, Translation, and Teaching at M.A. and B.A. levels were asked to participate. The instrument used for collecting the needed data was Oxford’s Strategy Inventory for Learning Strategies (SILL). The data were used to find any possible association between the use of MLS and academic success rate of the participants. The success rate of the subjects is defined as the average of their university scores. The students were divided into two groups. Those with averages between 12 and 14.99 were assigned to the low achievers group and those with averages between 15 and 18 to the high achievers group. The results of the analysis indicate that with alpha set at 0.05 a significant difference was found between high and low achievers at the B.A. level; however, at the M.A. level, no significant difference was observed.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 246

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

SALAMI MASOUD | MESGARZADEH L.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    145-164
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    398
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

Critical review of bourgeois, clarification of the different aspects of personality, structure of dreams and spriritual development in modern world are the focal themes in the works of Hesse who is considered a symbol of young generation in the 1920’s and later in Germany. One may add to the above list his loyalty to the developmental style of Gute, Romantism of nineteenth century and social sciences, particularly the founder of psychoanalysis, C.G. Jung. We are not going to review the impact of aesthetic and philosophical thought of nineteenth century on Hesse’s creativity. It is intended to refer to the above themes and find out how Hesse infers love which is a main focus in his works. Indeed and with the help of the different aspects of love, which is present in his works, this paper tries to show that in his works, the presence or absence of love is the main theme that farms the pace of narration and love is the pivot around which the spiritual transformation of Demian and Siddharta occurs.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 398

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

طبیبیان سیدحمید

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1383
  • دوره: 

  • شماره: 

  • صفحات: 

    165-184
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    7240
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

فعل مضارع در میان زبان های عربی و فارسی از دیگر فعل ها، کاربرد بیشتری دارد زیرا این فعل دارای گونه های بسیار و ساختارهای متنوع است و برخلاف فعل ماضی که تنها بر گذشته دلالت دارد، این فعل هم بر زمان حال و هم بر آینده دلالت می کند و از همین روی دامنه معنایی آن وسیعتر و گستره کاربردی آن پهناورتر و میدان ساختاری آن فراختر از فعل های دیگر است. نگارنده در این مقاله با پی گیری و پژوهش در روش های کاربردی این فعل، به ارایه نمونه هایی از عربی و فارسی خواهد پرداخت و با مقایسه و تطبیق آن ها با یکدیگر و با بهره گیری از نظرات دانشمندان نحوی و دستوری در این باره به توضیح و تبیین خواهد نشست تا گوشه ای از وسعت هر دو زبان را آشکار سازد. بی گمان گستردگی فعل مضارع در زبان فارسی از گستردگی آن در زبان عربی کمتر نمی باشد و با برابر نهادن عربی این موضوع در کنار فارسی آن، نه تنها به زوایای پنهان زبان می توان پی برد بلکه از این راه نکات بلاغی و زیبایی های ظریف آن نیز دریافت می شود و مرزهای قلمرو معانی بلند بر محمل الفاظ دقیق نمایان می گردد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 7240

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

FATEMI M.M.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    185-196
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    186
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

In Ibn al-Arabi’s mystical school, the being- that is just the Hagh or Reality or Truth-appears in different stages, with various manifestations. These are some particularities in the mirror, deliberation on which makes a good basis for interpretation of the Hagh (Reality or Truth) and the creation. In Ibn al-Arabi’s school, Hagh is a mirror that discloses different manifestations, and looking at them is always accompanied by hiddenness of the mirror. The creation which is disclosed is the same as Hagh’s image in the mirror. This article is an investigation that studies the mystical deliberations on the “mirror” and its usage as a model for expressing the being.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 186

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

کریمیان فرزانه

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1383
  • دوره: 

  • شماره: 

  • صفحات: 

    131-142
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    968
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

تمامی آثار هنری، افکار و تخیل موریس بارس را باور می کنند. در عرصه هنر، بیش از هر چیز، پیام های انسانی، اجتماعی و عقیدتی که هنرمند با هنر خود سخاوتمندانه در اختیار عموم قرار می دهد، توجه بارس را جلب می کند. به این ترتیب، او همواره در پی آن هنری است که با روحیات هنری خودش سازگار باشد، افکار و عقاید منسجم اش را از هم نپاشد و او را از راه و روش خویش به بیراهه نکشاند. از این رو، هنر از دیدگاه بارس نه تنها روشی برای کشف و شناخت روحیات فردی و دسته جمعی است، بلکه می تواند همچون دست آویزی برای رسیدن به جاودانگی مطرح شود. در این مقاله، سعی بر آن است تا کلیه آثار موریس بارس را درباره هنر، به ویژه هنر نقاشی، مطالعه و بررسی کنیم تا بتوانیم انعکاس مستقیم نقاشی های برخی از هنرمندان نامدار اروپایی را بر افکار و آثار این نویسنده قرن بیست فرانسه بیابیم، اثر الهام بخش آن ها را نزد او برجسته تر نمایان سازیم و در نهایت، باری دیگر، به ارتباط میان رشته های مختلف هنری تاکید کنیم.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 968

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

LETAFATI R. | BASANJ D.

نشریه: 

JOURNAL OF HUMAN SCIENCES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2008
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    58 (SPECIAL ISSUE ON LANGUAGE AND LITERATURE)
  • صفحات: 

    221-232
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    224
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

In the Communicative Approach, it is assumed that the goal of language teaching is to develop learners’ ability to communicate appropriately in a given target language and culture. The learner, in this approach, is supposed to achieve a new cultural competence without losing his own cultural identity; what the intercultural aspect contributes here is an awareness of the various cultural factors in the global and interactive language course will include semantic notions and social functions, not just linguistic structures. In this approach, communication is the crucial notion based on the real communicative needs of the foreign language learner.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 224

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

نامورمطلق بهمن

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1383
  • دوره: 

  • شماره: 

  • صفحات: 

    233-254
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1115
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

پژوهشگران راجع به منشا و منابع موثر بر شکل گیری اثر هنری و ادبی نظرات مختلفی ارایه کرده اند که از آن میان می توان به انواع نظریه های بازتابی و خلاقانه اشاره کرد. در این مقاله برآنیم که نظریه دیگری یعنی عالم نشانه ای را به عنوان مهمترین منشا و منبع اثر ادبی و هنری معرفی کنیم. عالم نشانه ای، جهانی است متشکل از شبکه ها و متن های نشانه ای که بر اساس قوانین بینامتنیت عمل می کند و امکان خلاقیت های جدید را فراهم می آورد. بر اساس این نظریه، روابط بینامتنی هم در تکوین و هم در خوانش اثر مهمترین تاثیر را دارند. آیین نوشتار برای تبیین چنین نظریه و منظوری به یکی از مهمترین آثار به جای مانده از دوره هخامنشی معطوف شده است. به طور دقیق تر، پیکره مطالعاتی این تحقیق کتیبه و سنگ نگاره بیستون است و تلاش می شود ضمن بررسی روابط درون نشانه ای و برون نشانه ای میان متن و تصویر، تاثیر عوامل تاریخی و پیش متن های تصویری متقدم را بر این اثر مطالعه نماییم. مقاله حاضر می کوشد به پرسش های زیر پاسخ بدهد: -1 آیا سنگ نگاره بیستون به جهان بیرونی و یا روایت تاریخی خاصی ارجاع می دهد؟ -2 چه عنصر یا عناصیری از علام نشانه ای در خلق اثر بیستون موثر بودند؟

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1115

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button