مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

478
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

671
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش آزمون های طراحی شده براساس بازی سازی در بهبود یادگیری

صفحات

 صفحه شروع 125 | صفحه پایان 156

چکیده

 زمینه و هدف: هدف اصلی این بررسی نقش آزمون های طراحی شده براساس بازی سازی در بهبود یادگیری دانشجویان است. پژوهش حاضر برای دستیابی به پاسخ این سوال است که چگونگی رابطه آزمون های طراحی شده براساس بازی سازی با بهبود یادگیری در دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مدیریت دانشگاه آزاد تهران غرب بیان نماید. روش: پژوهش حاضر از نوع هدف کاربردی و از حیث روش پژوهش, توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان ارشد مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ورودی 99 است, که بر اساس سامانه دان مشغول به تحصیل هستند. تعداد کل این دانشجویان 104 نفر می باشد که بر اساس جدول مورگان 82 نفر نمونه گیری شد. پس از تدوین آزمون و در سه مرحله آزمون ها عملیاتی شد و پس از آن با محاسبه ضریب تاثیر, میزان تاثیر هر یک از آزمون های تدوین شده در یادگیری سنجش شد و نتایج به دست آمده با توجه به فرضیات تحلیل شد. یافته ها: یافته ها نشان داد بازی سازی می تواند بر یادگیری دانشجویان تاثیرگذار باشد و تعداد آزمون ها و محتوای آموزشی نیز نقش تعدیل گر دارد. نتیجه گیری: نتایج نشان داده است بازی پردازی آموزشی و آموزش بازی وار, رویکرد جدیدی است که باعث تحول گستردهای در حوزه آموزش شده و امید اثربخشی یادگیری را افزایش داده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زراعتکار، ندا، بیاناتی، ماه منیر، و عامری حبیب آبادی، محمدعلی. (1401). نقش آزمون های طراحی شده براساس بازی سازی در بهبود یادگیری. مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی، 15(58 (پیاپی 58) )، 125-156. SID. https://sid.ir/paper/1029637/fa

    Vancouver: کپی

    زراعتکار ندا، بیاناتی ماه منیر، عامری حبیب آبادی محمدعلی. نقش آزمون های طراحی شده براساس بازی سازی در بهبود یادگیری. مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی[Internet]. 1401؛15(58 (پیاپی 58) ):125-156. Available from: https://sid.ir/paper/1029637/fa

    IEEE: کپی

    ندا زراعتکار، ماه منیر بیاناتی، و محمدعلی عامری حبیب آبادی، “نقش آزمون های طراحی شده براساس بازی سازی در بهبود یادگیری،” مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی، vol. 15، no. 58 (پیاپی 58) ، pp. 125–156، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1029637/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button