مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

114
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

72
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر مهارت های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی گری واکنش بازار با نقش تعدیل کننده شدت رقابت مطالعه موردی: پرسنل بازاریابی شرکت گلدیران

نویسندگان

مهرنیا امیر

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی تاثیر مهارت های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی گری واکنش بازار با نقش تعدیل کننده شدت رقابت شرکت گلدیران می باشد. جامعه آماری تحقیق پرسنل بازاریابی شرکت گلدیران, و حجم نمونه و توزیع پرسشنامه به تعداد 127 نفر می باشد. در این پژوهش نمونه گیری با توجه به حضور پرسنل بازاریاب تلفنی شرکت در سازمان از نمونه گیری در دسترس جهت انجام این تحقیق استفاده می شود. این پژوهش از نوع تحقیقات کمی و روش تحقیق توصیفی و کاربردی است. به منظور گردآوری اطلاعات از روش هایی مانند کتابخانه ای و میدانی استفاده شد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS برای آمار توصیفی و استنباطی از نرم افزار Smart pls استفاده شد. بررسی برازش مدل تحقیق و آزمون فرضیات نشان داد که مهارت های بازاریابی بر واکنش بازار و عملکرد بازاریابی تاثیر معناداری دارد. همچنین شدت رقابت بر عملکرد بازاریابی و واکنش بازار تاثیر دارد. واکنش بازار بر عملکرد بازاریابی تاثیر دارد و مهارت بازاریابی با توجه به نقش تعدیل گر شدت رقابت بر عملکرد بازاریابی تاثیر معنادار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهرنیا، امیر. (1402). بررسی تاثیر مهارت های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی گری واکنش بازار با نقش تعدیل کننده شدت رقابت مطالعه موردی: پرسنل بازاریابی شرکت گلدیران. کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. SID. https://sid.ir/paper/1060370/fa

    Vancouver: کپی

    مهرنیا امیر. بررسی تاثیر مهارت های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی گری واکنش بازار با نقش تعدیل کننده شدت رقابت مطالعه موردی: پرسنل بازاریابی شرکت گلدیران. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1060370/fa

    IEEE: کپی

    امیر مهرنیا، “بررسی تاثیر مهارت های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی گری واکنش بازار با نقش تعدیل کننده شدت رقابت مطالعه موردی: پرسنل بازاریابی شرکت گلدیران،” presented at the کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1060370/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button