APA:
کپیدلدارسارونی، فاطمه، محمدی، حسین، و کرباسی، علیرضا. (1397). بررسی تأثیر آمیخته های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)، 32(1 )، 83-96. SID. https://sid.ir/paper/142094/fa
Vancouver:
کپیدلدارسارونی فاطمه، محمدی حسین، کرباسی علیرضا. بررسی تأثیر آمیخته های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)[Internet]. 1397؛32(1 ):83-96. Available from: https://sid.ir/paper/142094/fa
IEEE:
کپیفاطمه دلدارسارونی، حسین محمدی، و علیرضا کرباسی، “بررسی تأثیر آمیخته های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره،” اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)، vol. 32، no. 1 ، pp. 83–96، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/142094/fa