APA:
کپیصباغیان، علی، ابراهیمی، عبدالحمید، و فرهنگی، علی اکبر. (1393). طراحی مدل استراتژیک آمیخته با بازاریابی در صنعت سینمای ایران. پژوهش های مدیریت راهبردی، 20(55)، 55-82. SID. https://sid.ir/paper/512345/fa
Vancouver:
کپیصباغیان علی، ابراهیمی عبدالحمید، فرهنگی علی اکبر. طراحی مدل استراتژیک آمیخته با بازاریابی در صنعت سینمای ایران. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1393؛20(55):55-82. Available from: https://sid.ir/paper/512345/fa
IEEE:
کپیعلی صباغیان، عبدالحمید ابراهیمی، و علی اکبر فرهنگی، “طراحی مدل استراتژیک آمیخته با بازاریابی در صنعت سینمای ایران،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 20، no. 55، pp. 55–82، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512345/fa