مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

377
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

549
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه کیفیت روابط مشتری-تامین کننده و احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک از طریق برون سپاری فناوری اطلاعات

صفحات

 صفحه شروع 18 | صفحه پایان 28

چکیده

 در این پژوهش به بررسی اثربخشی نقش قراردادی و رابطه ای دولت در دستیابی به نوآوری استراتژیک از طریق برون سپاری فناوری اطلاعات پرداخته شده است. روش اجرای پژوهش حاضر توصیفی (غیر آزمایشی) و طرح پژوهشی همبستگی از نوع تحلیل مسیر است. جامعه آماری در این تحقیق کلیه کارکنان دانشگاه آزاد قزوین می باشد, با توجه به حجم جامعه آماری, برای تعیین تعداد حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است. 317 نفر از کارکنان در شهر قزوین به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. روش های گردآوری اطلاعات از طریق کتابخانه ای و میدانی و پرسشنامه استاندارد اوشری, کاتلارسکی و گرباسی 2015بوده است. برای بررسی روایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوا استفاده شده است. ضریب آلفای کرونباخ برای یک مقیاس بیش از 7/0 محاسبه گردید, پایایی آن مقیاس مطلوب ارزیابی شد. برای تحلیل داده های این پژوهش از آزمون های توصیفی و استنباطی استفاده شد. در این پژوهش از 2 فرضیه استفاده شد که نتایج حاصل از فرضیه اول میان کیفیت روابط مشتری-تامین کننده و احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. در فرضیه دوم قرارداد مستقل (قیمت ثابت, زمان و مواد یا سرمایه گذاری مشترک با به اشتراک گذاشتن سود) و هر مجموعه قرارداد مشتری (یعنی ترکیبی از انواع مختلف قرارداد با یک یا چند تامین کننده) بر کیفیت روابط مشتری-تامین کننده با احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک تاثیر می گذارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شعبانی، حسین، و احتشام راثی، رضا. (1398). بررسی رابطه کیفیت روابط مشتری-تامین کننده و احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک از طریق برون سپاری فناوری اطلاعات. رشد فناوری، 15(60 )، 18-28. SID. https://sid.ir/paper/144899/fa

    Vancouver: کپی

    شعبانی حسین، احتشام راثی رضا. بررسی رابطه کیفیت روابط مشتری-تامین کننده و احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک از طریق برون سپاری فناوری اطلاعات. رشد فناوری[Internet]. 1398؛15(60 ):18-28. Available from: https://sid.ir/paper/144899/fa

    IEEE: کپی

    حسین شعبانی، و رضا احتشام راثی، “بررسی رابطه کیفیت روابط مشتری-تامین کننده و احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک از طریق برون سپاری فناوری اطلاعات،” رشد فناوری، vol. 15، no. 60 ، pp. 18–28، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/144899/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button