APA:
کپییزدانی زنگنه، مریم، و خسروی پور، بهمن. (1389). مولفه های موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از سوی بنگاه های کوچک و متوسط در بخش کشاورزی. رشد فناوری، 7(25)، 59-64. SID. https://sid.ir/paper/145150/fa
Vancouver:
کپییزدانی زنگنه مریم، خسروی پور بهمن. مولفه های موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از سوی بنگاه های کوچک و متوسط در بخش کشاورزی. رشد فناوری[Internet]. 1389؛7(25):59-64. Available from: https://sid.ir/paper/145150/fa
IEEE:
کپیمریم یزدانی زنگنه، و بهمن خسروی پور، “مولفه های موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از سوی بنگاه های کوچک و متوسط در بخش کشاورزی،” رشد فناوری، vol. 7، no. 25، pp. 59–64، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145150/fa