مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

813
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

770
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیات علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا)

صفحات

 صفحه شروع 615 | صفحه پایان 623

چکیده

 هدف اصلی این تحقیق, مقایسه نظرات اعضاء هیات علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) در خصوص موانع و راهکارهای توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا است. اطلاعات مورد نیاز پژوهش, با استفاده از روش پیمایشی و با استفاده از تکنیک پرسشنامه تهیه شده است. به منظور تعیین پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده که میزان آن برای 46 گویه پرسشنامه اعضاء هیات علمی 0. 84 و برای 46 گویه پرسشنامه دانشجویان 0. 85 می باشد. جامعه نمونه تحقیق, شامل 63 نفر از اعضاء هیات علمی دانشکده که به صورت تمام شماری و 280 نفر از دانشجویان که به شیوه نمونه گیری تصادفی در چند مرحله انتخاب شده اند. در فرایند تحقیق از روش تحلیل عاملی و آزمون های من ویتنی و کروسکال والیس استفاده شد. به منظور مقایسه نتایج حاصله و اظهار نظرات دو گروه اعضای هیات علمی و دانشجویان, از آزمون آماری ویلکاکسون استفاده شد که نتایج مقایسه نشان می دهد که پاسخ اعضاء هیات علمی و دانشجویان مورد مطالعه در, 37 گویه از 46 گویه موجود در دو پرسشنامه, با یکدیگر منطبق بوده و 9 گویه با یکدیگر مغایرت دارند. به بیانی دیگر, (80. 43 درصد) پاسخ گویان در مورد سوالات, نظرات تقریبا مشابهی داشته و (19. 57 درصد), دارای نظراتی متفاوتی می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی، خلیل، سعدی، حشمت اله، و سپه پناه، مرجان. (1398). بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیات علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا). فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 13(3 )، 615-623. SID. https://sid.ir/paper/155384/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی خلیل، سعدی حشمت اله، سپه پناه مرجان. بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیات علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا). فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1398؛13(3 ):615-623. Available from: https://sid.ir/paper/155384/fa

    IEEE: کپی

    خلیل میرزایی، حشمت اله سعدی، و مرجان سپه پناه، “بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیات علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا)،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 13، no. 3 ، pp. 615–623، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155384/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button