مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,259
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

653
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب 2 در دبیرستان ها

صفحات

 صفحه شروع 143 | صفحه پایان 154

چکیده

 امروزه در جهان و بالتبع در کشور ما ایران نظام آموزش دور محور در مقاطع مختلف آموزش به صورت روزافزون در حال توسعه می باشد. نظام های آموزشی جهان در شرایط حاضر رویکردی متفاوت نسبت به گذشته در زمینه آموزش و روش های آن اتخاذ نموده اند و در این راستا سعی نموده اند از مشارکت گسترده تر و عملی دانش آموزان در زمینه آموزش به منظور ارتقاء کیفیت و ایجاد تعامل بین دبیران و دانش آموزان استفاده نمایند.در این تحقیق که به منظور سنجش میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب 2 در مدارس تهران عنوان شده است از مدل تحقیق موفقیت سیستم اطلاعاتی / تجارت الکترونیکی اصلاح شده وانگ و چیو (2011) استفاده شد که در نهایت جهت بررسی عوامل تاثیرگذار در سنجش موفقیت و آزمون مدل تحقیق, داده های جمع آوری شده از 402 دانش آموز مقطع متوسطه شهر تهران توسط پرسشنامه ای با 32 سوال مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان دادند که کیفیت اطلاعات, کیفیت سیستم و کیفیت خدمات بر کیفیت ارتباطات در یک سیستم یادگیری الکترونیکی 2 تاثیر مثبت دارند. همچنین سه عامل یاد شده بر رضایت کاربران و قصد وفاداری در یک سیستم یادگیری الکترونیکی2 نیز به طور مثبت تاثیرگذارند. در مجموع توجه هر چه بیشتر به عوامل ذکر شده, باعث افزایش سطح کیفی آموزش و موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب 2 در مدارس متوسطه شهر تهران خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طایفی نصرآبادی، مریم، کریم زادگان مقدم، داوود، و وحدت، داوود. (1393). ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب 2 در دبیرستان ها. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 9(2)، 143-154. SID. https://sid.ir/paper/155586/fa

    Vancouver: کپی

    طایفی نصرآبادی مریم، کریم زادگان مقدم داوود، وحدت داوود. ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب 2 در دبیرستان ها. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1393؛9(2):143-154. Available from: https://sid.ir/paper/155586/fa

    IEEE: کپی

    مریم طایفی نصرآبادی، داوود کریم زادگان مقدم، و داوود وحدت، “ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب 2 در دبیرستان ها،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 9، no. 2، pp. 143–154، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155586/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button