APA:
کپیجراره، جمشید، و محمدی کرکانی، آذر. (1392). اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 7(4)، 307-313. SID. https://sid.ir/paper/155602/fa
Vancouver:
کپیجراره جمشید، محمدی کرکانی آذر. اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1392؛7(4):307-313. Available from: https://sid.ir/paper/155602/fa
IEEE:
کپیجمشید جراره، و آذر محمدی کرکانی، “اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 7، no. 4، pp. 307–313، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155602/fa