APA:
کپینداف، مهدی، گسکری، ریحانه، و زمانی، مصطفی. (1391). بررسی و رتبه بندی نقش عناصر آمیخته بازاریابی در رضایت مندی مصرف کنندگان ماهی پرورشی در شهرستان خرمشهر. تحقیقات اقتصاد کشاورزی، 4(4 (پیاپی 16))، 21-38. SID. https://sid.ir/paper/158601/fa
Vancouver:
کپینداف مهدی، گسکری ریحانه، زمانی مصطفی. بررسی و رتبه بندی نقش عناصر آمیخته بازاریابی در رضایت مندی مصرف کنندگان ماهی پرورشی در شهرستان خرمشهر. تحقیقات اقتصاد کشاورزی[Internet]. 1391؛4(4 (پیاپی 16)):21-38. Available from: https://sid.ir/paper/158601/fa
IEEE:
کپیمهدی نداف، ریحانه گسکری، و مصطفی زمانی، “بررسی و رتبه بندی نقش عناصر آمیخته بازاریابی در رضایت مندی مصرف کنندگان ماهی پرورشی در شهرستان خرمشهر،” تحقیقات اقتصاد کشاورزی، vol. 4، no. 4 (پیاپی 16)، pp. 21–38، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/158601/fa