مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

11
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه ارزش ویژه برند آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه های دولتی استان یزد)

صفحات

 صفحه شروع 391 | صفحه پایان 408

چکیده

 در عصر رقابتی و پیچیده کنونی که رشد سریع مؤسسه­های آموزش عالی و محو شدن مرزبندی­های جهانی در آن را سبب شده است, شناساندن برند یک دانشگاه به ذی نفعانش اهمیت ویژه­ای می­یابد. در این پژوهش, ابعاد مختلف ارزش برند برای دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه­های دولتی استان یزد بررسی شده است. برای این تحقیق از پرسش نامه‏ای که با توجه به نظرات خبرگان و آزمون آلفای کرونباخ, روایی و پایایی آن سنجش و تأیید شده, استفاده شده است. با استفاده از نرم‏افزار SPSS, در ابتدا نرمال بودن داده ها بررسی و سپس هرکدام از عوامل برند با استفاده از آزمون ANOVA بررسی, مقایسه و رتبه بندی شده‏اند. طبق نتایج به دست آمده در این تحقیق, ارزش ویژه برند دانشگاه یزد در رتبه اول, دانشگاه اردکان در رتبه دوم و دانشگاه میبد در رتبه سوم قرار گرفته است. نتایج این تحقیق می­تواند باعث درک بهتر مدیران دانشگاهی از ارزش ویژه برند خود از دید دانشجویان شود و به این ترتیب برنامه ریزی های بهتری برای ارتقای برند دانشکده‏ها و دانشگاه انجام گیرد. از طرفی, مدیران ارشد و مدیران بازاریابی سازمان‏ها نیز می توانند از مدل و نتایج این پژوهش برای تعیین جایگاه برند سازمان خود از نگاه مشتریان و ذی نفعان استفاده کنند.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button