مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,242
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

548
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدلسازی واگن کمرشکن و بهینه سازی سیستم تعلیق آن در راستای قائم بر خطوط ریلی مستقیم برای حمل ترانسفورماتورهای سنگین

صفحات

 صفحه شروع 20 | صفحه پایان 29

چکیده

 در این تحقیق به منظور حمل و نقل ریلی ترانسفورماتورهای سنگین با مدلسازی کامپیوتری واگن کمرشکن شش محوره به بهینه سازی رفتار دینامیکی سیستم تعلیق در راستای قائم پرداخته شده است. برای این کار ابتدا با نرم افزار ادمز/ریل و روش نیوتن-اویلر, دینامیک واگن کمرشکن شبیه سازی شد. در ادامه با انتخاب پارامترهای موثر بر رفتار سیستم تعلیق و بر اساس معیار آسیب پذیری تعریف شده برای حمل ترانسفورماتورها به تعریف تابع بهینه سازی پرداخته شد. سپس با انجام تعدادی شبیه سازی بر روی فضای تغییرات پارامترهای منتخب با تحلیل داده های بدست آمده به بهینه سازی سیستم تعلیق این واگن پرداخته شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حاجی زین العابدینی، محسن، ملاطفی، حبیب اله، ظهور، حسن، و درگزی، محسن. (1391). مدلسازی واگن کمرشکن و بهینه سازی سیستم تعلیق آن در راستای قائم بر خطوط ریلی مستقیم برای حمل ترانسفورماتورهای سنگین. مهندسی مکانیک مدرس، 12(2)، 20-29. SID. https://sid.ir/paper/177843/fa

    Vancouver: کپی

    حاجی زین العابدینی محسن، ملاطفی حبیب اله، ظهور حسن، درگزی محسن. مدلسازی واگن کمرشکن و بهینه سازی سیستم تعلیق آن در راستای قائم بر خطوط ریلی مستقیم برای حمل ترانسفورماتورهای سنگین. مهندسی مکانیک مدرس[Internet]. 1391؛12(2):20-29. Available from: https://sid.ir/paper/177843/fa

    IEEE: کپی

    محسن حاجی زین العابدینی، حبیب اله ملاطفی، حسن ظهور، و محسن درگزی، “مدلسازی واگن کمرشکن و بهینه سازی سیستم تعلیق آن در راستای قائم بر خطوط ریلی مستقیم برای حمل ترانسفورماتورهای سنگین،” مهندسی مکانیک مدرس، vol. 12، no. 2، pp. 20–29، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/177843/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button