مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

534
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

770
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

چارچوبی برای ممانعت از ورود تبلیغات هرزنامه به دستگاههای سیار هوشمند در شبکه IoT

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 81

چکیده

 صنعت رو به رشد فناوری های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) امروزه در بسیاری از زمینه ها رو به گسترش است. ازجمله فناوری های پایه و بنیادی در به کارگیری تجهیزات مورد استفاده در IoT تگ های RFID می باشند. تگ های RFID از زنجیره تامین تا مسائل امنیتی و گذرنامه الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های تلفن همراه می توانند نقش بزرگی را در عرصه تبلیغات سیار ایفا کنند و به عنوان دریافت کننده تبلیغات از تگ هایی که در محیط اطراف نصب شده است, استفاده کنند, اما به دلیل هزینه های پایین استفاده از این درگاه جدید, تبلیغات به قدری گسترده می شود که دستگاه های سیار هوشمند هم مستعد ورود تبلیغات هرزنامه تبدیل شوند. هدف از این مقاله پیشنهاد چارچوبی به منظور جلوگیری از ورود تبلیغات هرزنامه به دستگاه های سیار موجود در شبکه اینترنت اشیاء است. چارچوب و پروتکل بیان شده در این مقاله نسل جدیدی از آگهی سیار (M-Advertising) را که آن, آگهی هوشمند سیار (IM-Advertising) نامیده می شود, معرفی می کند. این راهکار برخلاف راهکارهای دیگر جلوگیری از ورود هرزنامه مانند پست الکترونیکی به جای کاهش قدرت آگهی, آگهی را قدرتمندتر می سازد و به طور هوشمندی مشتری های بیشتری را جذب می کند. مشتری فقط تبلیغاتی را دریافت میکند که خودش, از نظر دسته و مزایا, تعیین کرده است و سایر تبلیغات نمی تواند به دستگاه هوشمند سیار او وارد شود. همچنین نیاز به وجود سامانه تشخیص هرزنامه وجود ندارد و می تواند پایه ای کاملا قانونی داشته باشد و نرخ پذیرش تبلیغات مطلوب برای هر مشتری را افزایش داده و هزینه ها را کاهش دهد. این چارچوب می تواند اطلاعات بازاریابی بسیار مفیدتری را در اختیار بازاریابان قرار دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرجامی، یعقوب، و پورنقی، سیدمرتضی. (1397). چارچوبی برای ممانعت از ورود تبلیغات هرزنامه به دستگاههای سیار هوشمند در شبکه IoT. پدافند الکترونیک و سایبری، 6(2 (پیاپی 22) )، 65-81. SID. https://sid.ir/paper/243151/fa

    Vancouver: کپی

    فرجامی یعقوب، پورنقی سیدمرتضی. چارچوبی برای ممانعت از ورود تبلیغات هرزنامه به دستگاههای سیار هوشمند در شبکه IoT. پدافند الکترونیک و سایبری[Internet]. 1397؛6(2 (پیاپی 22) ):65-81. Available from: https://sid.ir/paper/243151/fa

    IEEE: کپی

    یعقوب فرجامی، و سیدمرتضی پورنقی، “چارچوبی برای ممانعت از ورود تبلیغات هرزنامه به دستگاههای سیار هوشمند در شبکه IoT،” پدافند الکترونیک و سایبری، vol. 6، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 65–81، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/243151/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button