APA:
کپیحسن زاده، سرور. (1398). نقش میانجی سبک های پردازش هیجانی در رابطه بین ریتم های شبانه روزی با فراحافظه در دانشجویان. مدیریت و چشم انداز آموزش، 1(1 )، 103-117. SID. https://sid.ir/paper/370909/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده سرور. نقش میانجی سبک های پردازش هیجانی در رابطه بین ریتم های شبانه روزی با فراحافظه در دانشجویان. مدیریت و چشم انداز آموزش[Internet]. 1398؛1(1 ):103-117. Available from: https://sid.ir/paper/370909/fa
IEEE:
کپیسرور حسن زاده، “نقش میانجی سبک های پردازش هیجانی در رابطه بین ریتم های شبانه روزی با فراحافظه در دانشجویان،” مدیریت و چشم انداز آموزش، vol. 1، no. 1 ، pp. 103–117، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370909/fa