مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

858
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

608
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تئوری و تجربی تاثیر قطر لوله سوخت فشار بالا انژکتور در عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزلی «یادداشت پژوهشی»

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 79

چکیده

 در این مطالعه به صورت تئوری و تجربی تاثیر قطر لوله های فشار بالا سیستم سوخت رسانی (FIS) در عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزلی مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج شبیه سازی انجام گرفته, نشان می دهد که با افزایش قطر لوله ها, فشار محفظه پاشش, آهنگ پاشش سوخت و فشار لوله کاهش می یابد. برای بررسی تاثیر قطر لوله های سوخت بر میزان آلایندگی, تست 8 مود حالت پایا مطابق استاندارد ECER96 بر روی یک موتور دیزلی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که با افزایش قطر لوله ها, میزان آلاینده NOx کاهش ولی میزان UHC و CO افزایش می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    غفارزاده، سعید، عباسی، پیمان، و جعفری قاسم قشلاقی، محسن. (1387). بررسی تئوری و تجربی تاثیر قطر لوله سوخت فشار بالا انژکتور در عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزلی «یادداشت پژوهشی». دانشکده فنی دانشگاه تبریز، 36(2 (پیاپی 54) ویژه مهندسی مکانیک)، 73-79. SID. https://sid.ir/paper/43717/fa

    Vancouver: کپی

    غفارزاده سعید، عباسی پیمان، جعفری قاسم قشلاقی محسن. بررسی تئوری و تجربی تاثیر قطر لوله سوخت فشار بالا انژکتور در عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزلی «یادداشت پژوهشی». دانشکده فنی دانشگاه تبریز[Internet]. 1387؛36(2 (پیاپی 54) ویژه مهندسی مکانیک):73-79. Available from: https://sid.ir/paper/43717/fa

    IEEE: کپی

    سعید غفارزاده، پیمان عباسی، و محسن جعفری قاسم قشلاقی، “بررسی تئوری و تجربی تاثیر قطر لوله سوخت فشار بالا انژکتور در عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزلی «یادداشت پژوهشی»،” دانشکده فنی دانشگاه تبریز، vol. 36، no. 2 (پیاپی 54) ویژه مهندسی مکانیک، pp. 73–79، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/43717/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button