APA:
کپیجعفری ممتاز، نیوشا، و آقایی، عبداله. (1391). نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، 46(1)، 27-38. SID. https://sid.ir/paper/477899/fa
Vancouver:
کپیجعفری ممتاز نیوشا، آقایی عبداله. نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)[Internet]. 1391؛46(1):27-38. Available from: https://sid.ir/paper/477899/fa
IEEE:
کپینیوشا جعفری ممتاز، و عبداله آقایی، “نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی)،” نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، vol. 46، no. 1، pp. 27–38، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477899/fa