مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,309
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,031
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی)

صفحات

 صفحه شروع 27 | صفحه پایان 38

چکیده

 در این مقاله, با توجه به اهمیت موضوع رهبری عقیده و استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی در دنیای امروز, با مطالعه بیش از 90 مقاله, مروری جامع بر مطالعات انجام شده در این حوزه انجام گرفته است. مطالعات نشان می دهد, عناوین متفاوتی (نظیر رهبران عقیده, افراد پرنفوذ, خبرگان بازار و بازیگران کلیدی) برای اشاره به گروه تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی استفاده شده است. با وجود اشتراک های بسیار این عناوین در مفهوم و عوامل شناسایی, تاکنون دسته بندی جامعی برای معرفی خصوصیات این افراد انجام نشده است. در این مقاله, با در نظر گرفتن همه خصوصیات ارائه شده برای رهبران عقیده, افراد پرنفوذ, خبرگان بازار و افراد کلیدی, سه دسته بندی کلی شامل ویژگی های ساختاری, رابطه ای و فردی برای خصوصیات مربوط به رهبران عقیده ارائه شده است. همچنین با توجه به اینکه در ادبیات موضوع, روش های بسیاری برای شناسایی و انتخاب رهبران عقیده در شبکه های اجتماعی معرفی شده است. در این مقاله, پارامترهای مناسب شامل ورودی, نحوه شناسایی و انتخاب و خروجی, برای ارزیابی دقیق و مقایسه این روش ها در قالب یک نمودار جامع و کامل استخراج شده است. جامعیت مطالعه و نوع دسته بندی و تحلیل این مطالعات گسترده, از دستاوردهای اصلی این مقاله است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفری ممتاز، نیوشا، و آقایی، عبداله. (1391). نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، 46(1)، 27-38. SID. https://sid.ir/paper/477899/fa

    Vancouver: کپی

    جعفری ممتاز نیوشا، آقایی عبداله. نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)[Internet]. 1391؛46(1):27-38. Available from: https://sid.ir/paper/477899/fa

    IEEE: کپی

    نیوشا جعفری ممتاز، و عبداله آقایی، “نقش رهبران عقیده در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی: تحلیل و مرور ادبیات (یادداشت فنی)،” نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، vol. 46، no. 1، pp. 27–38، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477899/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button