Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

925
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برندسازی انواع گردشگری با تاکید بر بررسی تاثیر انواع گردشگری بر گسترش گردشگری شهر چابهار

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیانی مقدم، منصور، عسکری پورگلویک، حسین، و میروزهی، عایشه. (1391). برندسازی انواع گردشگری با تاکید بر بررسی تاثیر انواع گردشگری بر گسترش گردشگری شهر چابهار. همایش ملی توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/501632/fa

    Vancouver: کپی

    کیانی مقدم منصور، عسکری پورگلویک حسین، میروزهی عایشه. برندسازی انواع گردشگری با تاکید بر بررسی تاثیر انواع گردشگری بر گسترش گردشگری شهر چابهار. همایش ملی توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران[Internet]. 1391؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/501632/fa

    IEEE: کپی

    منصور کیانی مقدم، حسین عسکری پورگلویک، و عایشه میروزهی، “برندسازی انواع گردشگری با تاکید بر بررسی تاثیر انواع گردشگری بر گسترش گردشگری شهر چابهار،” همایش ملی توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501632/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا