APA:
کپیبرابری، علی. (1390). تجزیه و تحلیل ساختار بازاریابی محصولات کشاورزی ایران: مطالعه موردی محصول مرغ. اقتصاد کشاورزی و توسعه، 19(75)، 163-184. SID. https://sid.ir/paper/509911/fa
Vancouver:
کپیبرابری علی. تجزیه و تحلیل ساختار بازاریابی محصولات کشاورزی ایران: مطالعه موردی محصول مرغ. اقتصاد کشاورزی و توسعه[Internet]. 1390؛19(75):163-184. Available from: https://sid.ir/paper/509911/fa
IEEE:
کپیعلی برابری، “تجزیه و تحلیل ساختار بازاریابی محصولات کشاورزی ایران: مطالعه موردی محصول مرغ،” اقتصاد کشاورزی و توسعه، vol. 19، no. 75، pp. 163–184، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509911/fa