Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

347
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

231
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

کنکاشی بر پیامدهای شوخ طبعی در بافت یادگیری

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 10

چکیده

شوخ طبعی, به منزله ی مقوله ای چندبعدی تلقی گردیده و شامل توانایی در خلق, شناسایی و ارزیابی شوخ طبعی, تا کاربرد شوخ طبعی به عنوان استراتژی مدارا می باشد. شوخ طبعی, بخشی از هر نظام اجتماعی است و پیامدهای آن وابسته به ارزش های فرهنگی است. هدف مقاله ی حاضر کنکاشی بر اثرات شناختی, اجتماعی و انگیزشی-عاطفی شوخ طبعی در بافت یادگیری با تأمل بر ماهیت, نظریه ها و پیامدها می باشد, که به شیوه ی توصیفی-تحلیلی با استناد بر مطالعات کتابخانه ای نگاشته شده است. در ابتدا به تعریف شوخ طبعی و مفهوم یادگیری پرداخته شده, در ادامه, نظریه ها پیرامون شوخ طبعی در یادگیری تبیین شده, و نهایتاً پیامدهای شناختی, اجتماعی و انگیزشی-عاطفی شوخ طبعی بر یادگیری مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کابلی، مریم. (1400). کنکاشی بر پیامدهای شوخ طبعی در بافت یادگیری. نخبگان علوم و مهندسی، 6(3 )، 1-10. SID. https://sid.ir/paper/510067/fa

    Vancouver: کپی

    کابلی مریم. کنکاشی بر پیامدهای شوخ طبعی در بافت یادگیری. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1400؛6(3 ):1-10. Available from: https://sid.ir/paper/510067/fa

    IEEE: کپی

    مریم کابلی، “کنکاشی بر پیامدهای شوخ طبعی در بافت یادگیری،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 6، no. 3 ، pp. 1–10، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510067/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا