APA:
کپیاکبری، محسن، ابراهیم پورازبری، مصطفی، مسعودی فر، میثم، و خیری، صدیقه. (1396). بررسی تاثیر برتری طلبی طلبی اجتماعی مصرف کنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیل گری درگیری ذهنی محصول. رشد فناوری، 13(52 )، 39-45. SID. https://sid.ir/paper/511957/fa
Vancouver:
کپیاکبری محسن، ابراهیم پورازبری مصطفی، مسعودی فر میثم، خیری صدیقه. بررسی تاثیر برتری طلبی طلبی اجتماعی مصرف کنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیل گری درگیری ذهنی محصول. رشد فناوری[Internet]. 1396؛13(52 ):39-45. Available from: https://sid.ir/paper/511957/fa
IEEE:
کپیمحسن اکبری، مصطفی ابراهیم پورازبری، میثم مسعودی فر، و صدیقه خیری، “بررسی تاثیر برتری طلبی طلبی اجتماعی مصرف کنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیل گری درگیری ذهنی محصول،” رشد فناوری، vol. 13، no. 52 ، pp. 39–45، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511957/fa