مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

971
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

621
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

روش های تغییر نگرش دانش آموزان در دروس ریاضی

صفحات

 صفحه شروع 210 | صفحه پایان 220

چکیده

 در این مقاله, روشهای تغییر نگرش دانش آموزان ودانشجویانی که در فهم ریاضی مشکل دارند, بیان گردیده است. یکی از دلائلی که باعث شده دانش آموزان و دانشجویان انگیزه یادگیری ریاضی را نداشته باشند این است که فقط آشنائی آنها به حقایق و اصول ریاضی کافی نمی باشد و آنها باید کاربردهائی از آن اصول را که جزئی از فعالیت ریاضی است را نیز فرا گیرند. با بکار بستن روش های ذکر شده در این مقاله, انتظار می رود که دانش آموز صد در صد رفتار مورد انتظار را بیاموزد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حری، محمد. (1397). روش های تغییر نگرش دانش آموزان در دروس ریاضی. نخبگان علوم و مهندسی، 3(6 )، 210-220. SID. https://sid.ir/paper/513584/fa

    Vancouver: کپی

    حری محمد. روش های تغییر نگرش دانش آموزان در دروس ریاضی. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1397؛3(6 ):210-220. Available from: https://sid.ir/paper/513584/fa

    IEEE: کپی

    محمد حری، “روش های تغییر نگرش دانش آموزان در دروس ریاضی،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 3، no. 6 ، pp. 210–220، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513584/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button