APA:
کپیپهلوانی، الناز، و سعیدنیا، حمیدرضا. (1396). تاثیر تصویر کشور سازنده, کیفیت ادراک شده و آشنایی با برند بر قصد خرید مشتریان فرش دستباف ایرانی(مورد مطالعه: مشتریان کشور ژاپن-شهر توکیو). گلجام، -(32 )، 83-97. SID. https://sid.ir/paper/515864/fa
Vancouver:
کپیپهلوانی الناز، سعیدنیا حمیدرضا. تاثیر تصویر کشور سازنده, کیفیت ادراک شده و آشنایی با برند بر قصد خرید مشتریان فرش دستباف ایرانی(مورد مطالعه: مشتریان کشور ژاپن-شهر توکیو). گلجام[Internet]. 1396؛-(32 ):83-97. Available from: https://sid.ir/paper/515864/fa
IEEE:
کپیالناز پهلوانی، و حمیدرضا سعیدنیا، “تاثیر تصویر کشور سازنده, کیفیت ادراک شده و آشنایی با برند بر قصد خرید مشتریان فرش دستباف ایرانی(مورد مطالعه: مشتریان کشور ژاپن-شهر توکیو)،” گلجام، vol. -، no. 32 ، pp. 83–97، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515864/fa