APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، کهیاری حقیقت، امین، و عطوفی، امین. (1393). شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی, برند بوش و سامسونگ). مدیریت برند، 1(1 )، 75-99. SID. https://sid.ir/paper/267541/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، کهیاری حقیقت امین، عطوفی امین. شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی, برند بوش و سامسونگ). مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(1 ):75-99. Available from: https://sid.ir/paper/267541/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، امین کهیاری حقیقت، و امین عطوفی، “شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی, برند بوش و سامسونگ)،” مدیریت برند، vol. 1، no. 1 ، pp. 75–99، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267541/fa