APA:
کپیمحمدی، ح.، سقاییان، س.، و علیزاده، پ.. (1396). اولویت بندی آمیخته های گسترش یافته بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول: مطالعه موردی در صنایع غذایی. مجله بین المللی علوم و فناوری کشاورزی، 19(4)، 993-1003. SID. https://sid.ir/paper/62768/fa
Vancouver:
کپیمحمدی ح.، سقاییان س.، علیزاده پ.. اولویت بندی آمیخته های گسترش یافته بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول: مطالعه موردی در صنایع غذایی. مجله بین المللی علوم و فناوری کشاورزی[Internet]. 1396؛19(4):993-1003. Available from: https://sid.ir/paper/62768/fa
IEEE:
کپیح. محمدی، س. سقاییان، و پ. علیزاده، “اولویت بندی آمیخته های گسترش یافته بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول: مطالعه موردی در صنایع غذایی،” مجله بین المللی علوم و فناوری کشاورزی، vol. 19، no. 4، pp. 993–1003، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/62768/fa