Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

893
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

770
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 113

چکیده

 امروزه شرکت ها باید برای حضور در بازار و توانایی رقابت با دیگر شرکت ها توجهی خاص به مشتریان و ارتباط با آن ها داشته باشند. در این راستا لازم است راهکارهای ارتباطی مناسب و منطبق با خواست و نیاز مشتریان مختلف, که بتوانند از طریق آن با شرکت تعامل داشته باشند و دیدگاه ها و نظرات خود را به آن منتقل نمایند, مورد توجه شرکت ها قرار گیرد. در این مقاله به شناسایی و اولویت بندی ویژگی های راهکارهای ارتباط با مشتریان در مراحل مختلف چرخه عمر, در راستای تعیین نیازهای ارتباطی اولویت دار مشتریان پرداخته می شود. در این راستا از مدل یکپارچه کانو و ماتریس اهمیت - عملکرد استفاده می شود. جامعه مورد مطالعه این مقاله شامل خرده فروشان مواد غذایی در سطح شهر یزد بوده و داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری شده است, دراین راستا ویژگی های ارتباطی کلیدی برای هر مرحله از چرخه عمر, به عنوان پیش نیازی برای انتخاب راهکارهای ارتباطی مناسب برای ارتباط با مشتریان در مراحل مختلف چرخه عمر معرفی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باقری، مهدی، و ابویی مهریزی، محمدحسین. (1391). تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر. کاوش های مدیریت بازرگانی، 4(8)، 93-113. SID. https://sid.ir/paper/197109/fa

    Vancouver: کپی

    باقری مهدی، ابویی مهریزی محمدحسین. تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(8):93-113. Available from: https://sid.ir/paper/197109/fa

    IEEE: کپی

    مهدی باقری، و محمدحسین ابویی مهریزی، “تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 8، pp. 93–113، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197109/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا