APA:
کپیباقری، مهدی، و ابویی مهریزی، محمدحسین. (1391). تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر. کاوش های مدیریت بازرگانی، 4(8)، 93-113. SID. https://sid.ir/paper/197109/fa
Vancouver:
کپیباقری مهدی، ابویی مهریزی محمدحسین. تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(8):93-113. Available from: https://sid.ir/paper/197109/fa
IEEE:
کپیمهدی باقری، و محمدحسین ابویی مهریزی، “تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 8، pp. 93–113، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197109/fa