APA:
کپیرضوانی، حمیدرضا، و طالب نژاد، عاطفه. (1389). ارایه چارچوب مفهومی جانمایی استراتژی های قیمت گذاری در چرخه عمر محصول بر اساس نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی. بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(42)، 2-11. SID. https://sid.ir/paper/449323/fa
Vancouver:
کپیرضوانی حمیدرضا، طالب نژاد عاطفه. ارایه چارچوب مفهومی جانمایی استراتژی های قیمت گذاری در چرخه عمر محصول بر اساس نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(42):2-11. Available from: https://sid.ir/paper/449323/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا رضوانی، و عاطفه طالب نژاد، “ارایه چارچوب مفهومی جانمایی استراتژی های قیمت گذاری در چرخه عمر محصول بر اساس نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 42، pp. 2–11، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/449323/fa