APA:
کپیصحاف زاده، آتوسا، منصوری موید، فرشته، خدادادحسینی، سیدحمید، و کردنائیج، اسداله. (1395). تاثیر ابعاد بسته بندی بر رضایت و درگیری ذهنی خرید مشتریان با تاکید بر نقش میانجی نگرش آنان نسبت به بسته بندی. علوم و صنایع غذایی ایران، 13(59)، 109-122. SID. https://sid.ir/paper/72364/fa
Vancouver:
کپیصحاف زاده آتوسا، منصوری موید فرشته، خدادادحسینی سیدحمید، کردنائیج اسداله. تاثیر ابعاد بسته بندی بر رضایت و درگیری ذهنی خرید مشتریان با تاکید بر نقش میانجی نگرش آنان نسبت به بسته بندی. علوم و صنایع غذایی ایران[Internet]. 1395؛13(59):109-122. Available from: https://sid.ir/paper/72364/fa
IEEE:
کپیآتوسا صحاف زاده، فرشته منصوری موید، سیدحمید خدادادحسینی، و اسداله کردنائیج، “تاثیر ابعاد بسته بندی بر رضایت و درگیری ذهنی خرید مشتریان با تاکید بر نقش میانجی نگرش آنان نسبت به بسته بندی،” علوم و صنایع غذایی ایران، vol. 13، no. 59، pp. 109–122، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/72364/fa