APA:
کپیابراهیمی، ابوالقاسم، علوی، سیدمسلم، و نجفی سیاهرودی، مهدی. (1394). بررسی اثر جنبه زیباشناختی بسته بندی, قصد خرید کالا و ترجیح بسته بندی. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 163-183. SID. https://sid.ir/paper/510729/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ابوالقاسم، علوی سیدمسلم، نجفی سیاهرودی مهدی. بررسی اثر جنبه زیباشناختی بسته بندی, قصد خرید کالا و ترجیح بسته بندی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):163-183. Available from: https://sid.ir/paper/510729/fa
IEEE:
کپیابوالقاسم ابراهیمی، سیدمسلم علوی، و مهدی نجفی سیاهرودی، “بررسی اثر جنبه زیباشناختی بسته بندی, قصد خرید کالا و ترجیح بسته بندی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 163–183، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510729/fa