APA:
کپیبنیادی، فاطمه، پرهیزگار، محمدمهدی، و ربیعی، علی. (بهمن 1390). بررسی عوامل موثر در ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با استفاده از مدل (ECSI (vilares and Coelho. تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی. https://sid.ir/paper/786545/fa
Vancouver:
کپیبنیادی فاطمه، پرهیزگار محمدمهدی، ربیعی علی. [Internet]. بررسی عوامل موثر در ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با استفاده از مدل (ECSI (vilares and Coelho. تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی؛ بهمن 1390. Available from: https://sid.ir/paper/786545/fa
IEEE:
کپیفاطمه بنیادی، محمدمهدی پرهیزگار، و علی ربیعی، “بررسی عوامل موثر در ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با استفاده از مدل (ECSI (vilares and Coelho،” ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، بهمن 1390. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786545/fa