مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: واحد علوم پزشکی ایران
سال:1383 | تاریخ پایان: 1383

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

535
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

مطالعات و تحقیقات مربوط به علم شیمی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 دستاوردهای علم شیمی در نیم قرن اخیر برای جامعه بشری بسیار عظیم و شگفت آور بوده است.سرعت دگرگونیها و پیشرفتهای شیمی، گونه ای است که پیوسته بر شکاف میان یافته های موجود در مطالب مندرج در کتابهای درسی می افزاید.هنگامیکه سرعت تحولات سریع جهانی را با آهنگ کند اقداماتی که برای سازگاری آموزش و پرورش با مقتضیات و مصالح ملی صورت گرفته مقایسه می کنیم، به سهولت در می یابیم که چرا نسبت به پیشرفتهای جهان عقب مانده ایم. با اندکی تعمق میتوان به سادگی دریافت که بسیاری از معضلات کنونی زاییده ضعف در آینده نگری، تفکرات سنتی در آموزش و پرورش است لذا درک و مشارکت در پیشرفتهای علمی نیازمند یک نظام آموزشی پویا است از ویژگیهای نظام آموزش پویا میتوان به تقویت و رشد حس کنجکاوی در دانش آموزان در زنده نگه داشتن روح پژوهش مطالعه و یادگیری در یادگیرندگان اشاره کرد، زیرا دانش آموز که به مدرسه وارد می شود از یک سو دارای نیروی خداداد کنجکاوی است. نیرویی که هر لحظه او را به سوی یافتن دانش تازه و پاسخی برای پرسش های بی شمار می کشاند و از سوی دیگر باید برای زندگی در دنیای فردا که دنیای علم و فناوری است، آماده شود بنابراین فرایند آموزش و یادگیری باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هم قوه جستجوگری را در دانش آموزان شکوفا کند و دانستن و کشف مجهولات را برای آنها لذت بخش و نشاط آور سازد، و هم آنچه را برای زندگی در دنیای امروز و فردا به آن نیازمندند به آنان بیاموزد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کاظمی آشتیانی، سعید، شاهزاده فاضلی، سیدابوالحسن، فکوری نوشاد، گیسو، بنی یعقوب، سحر، حقیقی، معصومه، شیده، شبنم، رضایی، احسان، علاقمندی، محمد، حبیبی، رضا، و ابراهیمی، زهرا. (1383). مطالعات و تحقیقات مربوط به علم شیمی. تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی. https://sid.ir/paper/789871/fa

    Vancouver: کپی

    کاظمی آشتیانی سعید، شاهزاده فاضلی سیدابوالحسن، فکوری نوشاد گیسو، بنی یعقوب سحر، حقیقی معصومه، شیده شبنم، رضایی احسان، علاقمندی محمد، حبیبی رضا، ابراهیمی زهرا. [Internet]. مطالعات و تحقیقات مربوط به علم شیمی. تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی؛ 1383. Available from: https://sid.ir/paper/789871/fa

    IEEE: کپی

    سعید کاظمی آشتیانی، سیدابوالحسن شاهزاده فاضلی، گیسو فکوری نوشاد، سحر بنی یعقوب، معصومه حقیقی، شبنم شیده، احسان رضایی، محمد علاقمندی، رضا حبیبی، و زهرا ابراهیمی، “مطالعات و تحقیقات مربوط به علم شیمی،” ایران، مراکز جهاد دانشگاهی، 1383. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/789871/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

    فایل موجود نیست

    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button