مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

571
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

573
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﻄﺒﻴﻘﻲ ﺑﺎﻧﻚ ها و ﺗﻌﺎوﻧﻲ های اﻋﺘﺒﺎر ﺟﻬﺖ اﺗﺨﺎذ اﺳﺘﺮاﺗﮋی های اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎزار ﺑﺎ ﺗﻜﻨﻴﻚ های MADM

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 ﺑﻪ ﺗﺪرﻳﺞ ﺑﺎ رﻗﺎﺑﺘﻲ تر ﺷﺪن ﻓﻀﺎی ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻣﺎﻟﻲ و اﻋﺘﺒﺎری, ﻧﻴﺎز ﺑﺎﻧﻚ ها و ﺗﻌﺎوﻧﻲ های اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای اﻧﺘﺨﺎب اﺳﺘﺮاﺗﮋی های اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎزار ﺑﻪﻣﻨﻈﻮر ورود ﺑﻪ ﺑﺎزار ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ و اﻋﺘﺒﺎری اﻓﺰاﻳﺶ می ﻳﺎﺑﺪ. ﺑﻪ رﻏﻢ ﺗﻔﺎوت های ﻋﻤﻴﻖ ﺳﺎﺧﺘﺎری, ﻣﺤﺘﻮاﻳﻲ و ﻓﺮآﻳﻨﺪی ﺑﺎﻧﻚ ها و ﺗﻌﺎوﻧﻲ ها اﻋﺘﺒﺎر, اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ اﻧﺘﺨﺎب اﺳﺘﺮاﺗﮋی ورود ﺑﻪ ﺑﺎزار را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻜﻲ از ﻧﻜﺎت اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ ﻣﺸﺘﺮک اﻳﻦ دو ﻧﻮع ﻣﻮﺳﺴﻪ, ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار داده اﺳﺖ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﻣﺘﺸﻜﻞ از 18 ﻣﺪﻳﺮ ﺑﺎﻧﻚ و ﺗﻌﺎوﻧﻲ اﻋﺘﺒﺎر ﻓﻌﺎل اﺳﺘﺎن اردﺑﻴﻞ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. از ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اﻟﮕﻮﻫﺎی اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ, اﻟﮕﻮی اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎزار ﻫﺪف ﻛﺎﺗﻠﺮ, ﻣﺘﺸﻜﻞ از ﭘﻨﺞ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﻧﺒﻮه, ﻗﺴﻤﺘﻲ, ﺗﺨﺼﺼﻲ, ﻣﺤﻠﻲ و اﻧﻔﺮادی, اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﻄﺒﻴﻖ ﻧﺘﺎﻳﺞ از ﺳﻪ ﺗﻜﻨﻴﻚ ﺗﺼﻤﻴﻢ گیری ﭼﻨﺪ ﻣﻌﻴﺎره اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﻛﻲ از ﺗﻌﻴﻴﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان اوﻟﻮﻳﺖ اول در ﺗﻜﻨﻴﻚ های AHP و TOPSIS و ﺗﻌﻴﻴﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﻧﺒﻮه در ﺗﻜﻨﻴﻚSAW  می ﺑﺎﺷﺪ.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نصرتی، علیرضا، تکلوی ورنیاب، فاطمه، و پورصادق، ناصر. (1389). ﺑﺮرﺳی ﺗﻄﺒیﻘی ﺑﺎﻧک ها و ﺗﻌﺎوﻧی های اﻋﺘﺒﺎر ﺟﻬﺖ اﺗﺨﺎذ اﺳﺘﺮاﺗﮋی های اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎزار ﺑﺎ ﺗکﻨیک های MADM. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. SID. https://sid.ir/paper/809051/fa

    Vancouver: کپی

    نصرتی علیرضا، تکلوی ورنیاب فاطمه، پورصادق ناصر. ﺑﺮرﺳی ﺗﻄﺒیﻘی ﺑﺎﻧک ها و ﺗﻌﺎوﻧی های اﻋﺘﺒﺎر ﺟﻬﺖ اﺗﺨﺎذ اﺳﺘﺮاﺗﮋی های اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎزار ﺑﺎ ﺗکﻨیک های MADM. 1389. Available from: https://sid.ir/paper/809051/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا نصرتی، فاطمه تکلوی ورنیاب، و ناصر پورصادق، “ﺑﺮرﺳی ﺗﻄﺒیﻘی ﺑﺎﻧک ها و ﺗﻌﺎوﻧی های اﻋﺘﺒﺎر ﺟﻬﺖ اﺗﺨﺎذ اﺳﺘﺮاﺗﮋی های اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎزار ﺑﺎ ﺗکﻨیک های MADM،” presented at the کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/809051/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button