مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,219
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

428
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

آسیب شناسی طرح تکریم ارباب رجوع رویکرد مدیریت عملکرد یا ارزیابی عملکرد (مطالعه موردی: ارزیابی در دستگاه های اجرایی استان قزوین)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 ارزیابی رضایت مشتریان سازمان های دولتی تا سالیان اخیر کمتر مورد توجه واقع شده بود. پس از تدوین برنامه هفتگانه تحویل در نظام اداری دولت به این امر توجه خاصی مبذول گردیده است. سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ارستای سنجش عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص برنامه ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری, بازرسی های سالانه انجام داده و بر اساس نتایج بازرسی ها, دستگاه ها را رتبه بندی نموده است. علیرغم اعلام موارد ضعف دستگاه ها, تغییر محسوسی در رتبه دستگاه ها در طی دو سال ملاحظه نمی شود و این ناشی از وجود تفکر ارزیابی عملکرد در سازمان ها می باشد. این مقاله با تاکید بر دو عامل ساختار سازمانی و کار است نتایج ارزیابی, علل موثر بر عدم ارتقا را از دید تخصصی تعیین و وزن آنها را به روش آنتروپی شانون تعیین نموده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسی خانی، مرتضی، و حمیدی، ناصر. (1384). آسیب شناسی طرح تکریم ارباب رجوع رویکرد مدیریت عملکرد یا ارزیابی عملکرد (مطالعه موردی: ارزیابی در دستگاه های اجرایی استان قزوین). کنفرانس ملی مدیریت عملکرد. SID. https://sid.ir/paper/812369/fa

    Vancouver: کپی

    موسی خانی مرتضی، حمیدی ناصر. آسیب شناسی طرح تکریم ارباب رجوع رویکرد مدیریت عملکرد یا ارزیابی عملکرد (مطالعه موردی: ارزیابی در دستگاه های اجرایی استان قزوین). 1384. Available from: https://sid.ir/paper/812369/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی موسی خانی، و ناصر حمیدی، “آسیب شناسی طرح تکریم ارباب رجوع رویکرد مدیریت عملکرد یا ارزیابی عملکرد (مطالعه موردی: ارزیابی در دستگاه های اجرایی استان قزوین)،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت عملکرد. 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/812369/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button