مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,509
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

971
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 مدیریت زنجیره تامین یکی از ارکان اساسی در هر زنجیره تامین می باشد و نقشی بسیار حیاتی در بقا و تداوم فعالیت موفق زنجیره تامین در بازار رقابت جهانی دارد. در راستای عملکرد موفقSCM  متغیرهای بسیاری ایفای نقش می کنند اما عنصری که مهمترین نقش را در تجارت امروزی دارد شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان توسط سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.در این راستا در مقاله ارایه شده اهمیت یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین با مدیریت ارتباط با مشتری بررسی خواهد شد و نشان داده خواهد شد که در نتیجه این یکپارچه سازی بخش گسترده ای از تصمیمات عملکردی مدیریت زنجیره تامین متاثر از اطلاعات ارایه شده توسط مدیریت ارتباط با مشتری و در واقع بر پایه خواسته های خود مشتریان است و اجرای آن بیانگر کارایی این مدل در ایجاد یک زنجیره تامین مشتری مدار و برخوردار از جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا خواهد بود.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شکاری، امیر، آخوندی، الهام، فتح الهی، فاطمه، و صیادمنش، شیده. (1385). یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری. کنفرانس لجستیک و زنجیره تامین. SID. https://sid.ir/paper/815518/fa

    Vancouver: کپی

    شکاری امیر، آخوندی الهام، فتح الهی فاطمه، صیادمنش شیده. یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری. 1385. Available from: https://sid.ir/paper/815518/fa

    IEEE: کپی

    امیر شکاری، الهام آخوندی، فاطمه فتح الهی، و شیده صیادمنش، “یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری،” presented at the کنفرانس لجستیک و زنجیره تامین. 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/815518/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button