مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

340
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

93
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مقایسه اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر روش شناختی هشیاری فراگیر با آموزش مهارت های مطالعه بر میزان اضطراب امتحان و اضطراب پنهان دانشجویان (آسیب شناسی)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عطایی نخعی، آسیه، قنبری هاشم آبادی، بهرامعلی، و مدرس غروی، مرتضی. (1388). مقایسه اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر روش شناختی هشیاری فراگیر با آموزش مهارت های مطالعه بر میزان اضطراب امتحان و اضطراب پنهان دانشجویان (آسیب شناسی). سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران (جهاد دانشگاهی، واحد البرز (تربیت معلم)). SID. https://sid.ir/paper/820317/fa

    Vancouver: کپی

    عطایی نخعی آسیه، قنبری هاشم آبادی بهرامعلی، مدرس غروی مرتضی. مقایسه اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر روش شناختی هشیاری فراگیر با آموزش مهارت های مطالعه بر میزان اضطراب امتحان و اضطراب پنهان دانشجویان (آسیب شناسی). 1388. Available from: https://sid.ir/paper/820317/fa

    IEEE: کپی

    آسیه عطایی نخعی، بهرامعلی قنبری هاشم آبادی، و مرتضی مدرس غروی، “مقایسه اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر روش شناختی هشیاری فراگیر با آموزش مهارت های مطالعه بر میزان اضطراب امتحان و اضطراب پنهان دانشجویان (آسیب شناسی)،” presented at the سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران (جهاد دانشگاهی، واحد البرز (تربیت معلم)). 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/820317/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button