APA:
کپیالهی، شعبان، و موسوی قیداری، سمیه. (1389). دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان. همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی. SID. https://sid.ir/paper/820998/fa
Vancouver:
کپیالهی شعبان، موسوی قیداری سمیه. دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان. 1389. Available from: https://sid.ir/paper/820998/fa
IEEE:
کپیشعبان الهی، و سمیه موسوی قیداری، “دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان،” presented at the همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/820998/fa