مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

338
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

145
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    الهی، شعبان، و موسوی قیداری، سمیه. (1389). دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان. همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی. SID. https://sid.ir/paper/820998/fa

    Vancouver: کپی

    الهی شعبان، موسوی قیداری سمیه. دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان. 1389. Available from: https://sid.ir/paper/820998/fa

    IEEE: کپی

    شعبان الهی، و سمیه موسوی قیداری، “دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان،” presented at the همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/820998/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button