مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

629
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

245
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

هدف گیری مجدد در بازاریابی ورزشی

نویسندگان

خطیبیان مهتاب

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در دنیای بازاریابی ورزشی بالا بردن میزان فروش و در نتیجه افزایش درآمد هدف بسیاری از سازمانها ورزشی است.برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات نا ملموس می شوند و مشتریان قادر به تجسم و شناسایی بهتر خدمات آنها می شوند. در بخش خدمات ورزشی, تبلیغات به عنوان راهی سریع برای شناسایی و متمایز ساختن خود و ایجاد تصویر در ذهن مشتریان می باشند. سالهای مدیدی است که در عرصه بازاریابی ورزشی از ابزار قدرتمند تبلیغات استفاده می شود. فناوری اینترنت تاثیرات عمیقی بر شیوه انجام فعالیت ها, به ویژه فعالیت های تجاری عصر حاضر, گذاشته است و منجر به تعریف جدیدی از بازاریابی تحت عنوان بازار یابی اینترنتی شده است. به دلیل تاثیرات مثبت اینترنت, بازاریابان ورزشی به دنبال استراتژیهای جدید برای استفاده از این تکنیک می باشند.یکی از جدیدترین متدی که در بازاریابی اینترنتی مطرح است استراتژی هدف گیری مجدد (ReTargeting)است, که در این مقاله به اختصار RT ذکر می شود. منظور از هدف, بازدید کننده سایت شرکت ورزشی می باشد. هدفگیری زمانی اتفاق می افتد که کاربر یا همان مصرف کننده ورزشی برای اولین بار روی سایت ما کلیک می کند, بعد از آن هدف گیری مجدد کار خود را شروع می کند.هدف: هدف از انجام این پژوهش آشنایی با هدف گیری مجدد در بازاریابی ورزشی و تاثیرات آن در جلب مصرف کنندگان کالاها و خدمات ورزشی بود.روش شناسی: بدین منظور برای انجام این پژوهش مروری از منابع کتابخانه ای و ژورنال ها و مجلات ورزشی استفاده شد. بدین صورت که تمامی پایگاه های اطلاعاتی مرتبط با هدفگیری مجدد در بازاریابی ورزشی مورد جستجو قرار گرفت. منابع یافت شده که به زبان انگلیسی بودند پس از ترجمه مورد تحلیل نهایی قرار گرفتند.یافته ها: یافته های تحقیق نشان داد برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار کالاها و خدمات ورزشی بایستی به تکنیک ها و روش های جدیدتری روی بیاوریم. یکی از این تکنولوژیها RT می باشد که اکثر بازاریابان ورزشی در سال 2015 به آن روی آورده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خطیبیان، مهتاب. (1394). هدف گیری مجدد در بازاریابی ورزشی. کنفرانس علوم ورزشی (دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی). SID. https://sid.ir/paper/823396/fa

    Vancouver: کپی

    خطیبیان مهتاب. هدف گیری مجدد در بازاریابی ورزشی. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/823396/fa

    IEEE: کپی

    مهتاب خطیبیان، “هدف گیری مجدد در بازاریابی ورزشی،” presented at the کنفرانس علوم ورزشی (دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی). 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/823396/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button