مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

487
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

168
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر استراتژی های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری

نویسندگان

شجاع زهره | مجلسی سهیلا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در سالهای اخیر, شعار ورزش برای همه, به صورت اصل بنیادی در اولویت برنامه های ورزشی اغلب کشورهای جهان پذیرفته شده است که تحقق آن به افزایش کیفیت شیوه های زندگی, میزان تفریح, شادابی و ارتقاء بهداشت و سلامتی افراد با تاکید بر برنامه های گوناگون ورزشی است.و هم چنین تلاش انسان های امروزی برای رسیدن به سبک زندگی سالم موجب گسترش و ترویج ورزش های تفریحی شده است, که مهارتهای فردی ونمایشی آن برای آحاد جامعه از جذابیت خاصی برخوردار است این نوع فعالیت ورزشی از توجه ویژه ای در بین مسوولین برخوردار است چون این نوع فعالیت ورزشی می تواند مردم بسیاری را به سمت خود جلب کند و موجب ارتقای سلامت و نشاط جامعه گردد. هدف این پژوهش بررسی اثر کلی مدل روش های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری و تحلیل اثر روش محصول بر بعد زمانی, روش مکان بر بعد مکانی, روش ارتقاء بر بعد اجتماعی ( طبقاتی) و اثر روش هزینه بر اعتبار می باشد.روش تحقیق: در این تحقیق از ترکیبی از روشهای تحقیق استفاده شده است. از روش اسنادی, کتابخانه ای, مصاحبه و دلفی برای تعیین اهداف تحقیق و شناسایی عوامل اثرگذار بر اثربخشی برنامه ها و سپس از روش توصیفی ـ تحلیلی برای تبیین شاخصهای اثربخشی استفاده شده است.یافته ها: روش های محصول, مکان, ارتقا و هزینه روش ترکیبی بازاریابی کلاسیک بر ابعاد زمانی, مکانی, اجتماعی و اعتبار فاصله روانی تاثیر می گذارد.نتایج: به دلایل مختلف ورزش های تفریحی نتوانسته است توجه زیادی را درایران به خود جلب کند. اما ورزش های تفریحی همچنان نقشی مهم در ارتقاء وضعیت جسمانی جامعه خوشحالی مردم دارد. با وجود اینکه, انجام ورزش های تفریحی پس از توسعه در سطوحی از جامعه و اقتصاد قابل اجرا خواهند بود, استفاده منطقی و علمی از روش های بازاریابی می تواند فاصله روانی بین مشتریان و ورزش های تفریحی را کوتاه کرده, انها را آگاه ترساخته و بیشتر در ورزش های تفریحی درگیر کند, سلامت آنها را بهبود بخشیده و صنعت ورزش های تفریحی در ایران را شدیدا توسعه دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شجاع، زهره، و مجلسی، سهیلا. (1394). تاثیر استراتژی های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری. کنفرانس علوم ورزشی (دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی). SID. https://sid.ir/paper/823398/fa

    Vancouver: کپی

    شجاع زهره، مجلسی سهیلا. تاثیر استراتژی های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/823398/fa

    IEEE: کپی

    زهره شجاع، و سهیلا مجلسی، “تاثیر استراتژی های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری،” presented at the کنفرانس علوم ورزشی (دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی). 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/823398/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button