APA:
کپیشجاع، زهره، و مجلسی، سهیلا. (1394). تاثیر استراتژی های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری. کنفرانس علوم ورزشی (دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی). SID. https://sid.ir/paper/823398/fa
Vancouver:
کپیشجاع زهره، مجلسی سهیلا. تاثیر استراتژی های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/823398/fa
IEEE:
کپیزهره شجاع، و سهیلا مجلسی، “تاثیر استراتژی های بازاریابی بر انجام ورزش های تفریحی بر اساس نظریه سطح تفسیری،” presented at the کنفرانس علوم ورزشی (دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی). 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/823398/fa