APA:
کپیشجاعی، مانی، زرگرانی، علی اکبر، قهرمانی، آمنه، و خزایی، سجاد. (1394). بررسی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی. کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/825585/fa
Vancouver:
کپیشجاعی مانی، زرگرانی علی اکبر، قهرمانی آمنه، خزایی سجاد. بررسی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825585/fa
IEEE:
کپیمانی شجاعی، علی اکبر زرگرانی، آمنه قهرمانی، و سجاد خزایی، “بررسی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی،” presented at the کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825585/fa