APA:
کپیقبادی، اشکان، و دربندی، محمد. (1394). بررسی ابعاد کیفیت خدمات بانکداری نوین بر رضایت مندی مشتریان موسسه اعتباری ثامن (مطالعه موردی شعب استان مازندران). کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/825597/fa
Vancouver:
کپیقبادی اشکان، دربندی محمد. بررسی ابعاد کیفیت خدمات بانکداری نوین بر رضایت مندی مشتریان موسسه اعتباری ثامن (مطالعه موردی شعب استان مازندران). 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825597/fa
IEEE:
کپیاشکان قبادی، و محمد دربندی، “بررسی ابعاد کیفیت خدمات بانکداری نوین بر رضایت مندی مشتریان موسسه اعتباری ثامن (مطالعه موردی شعب استان مازندران)،” presented at the کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825597/fa