APA:
کپیقاصدی، ملیکا، و قاصدی، مریم. (1394). افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات نرم افزاری با استفاده از خانه کیفیت. کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی. SID. https://sid.ir/paper/825659/fa
Vancouver:
کپیقاصدی ملیکا، قاصدی مریم. افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات نرم افزاری با استفاده از خانه کیفیت. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825659/fa
IEEE:
کپیملیکا قاصدی، و مریم قاصدی، “افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات نرم افزاری با استفاده از خانه کیفیت،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825659/fa